theodormamma Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 hei... hvordan "oppførte" deres babyer seg når tennene kom??? har en gutt på snart 4 mnd som er ganske så sur, men helst om kvelden. skal bite på noe og slever mye. er sint og sur... strammer hele kroppen.... virker litt som han trykker på noe.... luft liksom, mn kan ike skjønne det heller....vil bli båret rundt--... da er ting ok..... help me----- er det første tanna tro????????
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Gutten min er 4 mnd og noen dager, og jeg ser tydelig 2 store hvite klumper nede i munnen hans. Han sikler mye mer enn før, og har vært ltt urolig noen netter. Alt skal inn i munnen, det klør nok fælt. Men han er like blid da, klager ikke Hører folk sier at det er på natta at det merkes best at tennene kommer....? Så har jeg hørt noen si at babyer merker at kvelden kommer, da blir de mer urolige og vil opp i armene.....
theodormamma Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 takker for svar... flere???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå