lillegull80 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Ser det er et innlegg under her om Easywalker Sky vs P&T. Vi står mellom Sky og OTH, både som ny singelvogn til den nye babyen som kommer på nyåret og en tvillingvogn til begge. Er det noen som kan fortelle meg forskjellen og positive/negative ting om disse to vognene sammenliknet, både som singel og duo. Det hadde vært toppen. Tusen takk!!!
<3 + <3 + <3 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 EW er vel ett par kg lettere (singelvogn), samt at den har full liggestilling... Personlig synes jeg OTH er mye penere å se til, men EW er jo igjen litt billigere! 2007mod bagene til OTH har også ett nytt utseende - litt mer "firkantet" - synes kanskje de ligner mer på EW sine nå, i forhold til hva de eldre modellene gjorde.. Noen andre vesentlige forskjeller kommer jeg jammen ikke på i farta..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Ew er vel 75 cm bred, mens OTH er 74 cm bred på søskenvognene. Tror og at hardbagen til EW er større enn bagen til OTH. Jeg synes EW er like fin som OTH og den kommer i mange kule farger:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 EW er mindre sammenlagt, lettere og bagen er storre. Og så er det full liggestilling på EW.
Nonesin Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Vi skal ha esay walker duo sky. Det er den eneste tvilling/søsken vognen der du kan feste maxi cosi på understellet. Ellers så syns jeg den er sprek og fin. Vekten er jo kun 13 kilo. Skal kjøpe den på Happyland på svinesund da det er billigre i sverige:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Har de den på happyland? Sjekket på hjemmesidene og da stod ikke easywalker oppført som produkter de kjøper? Må du evnt bestille den på forhånd eller har de et stort lager inne?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Det stemmer vel ikke helt.... Maxi Cosi kan også festes på OTH UJ dobbel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå