Gå til innhold

litt flaut men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig TØFF fødsel for 3 uker siden...presset veldig leeenge, og var nærmest "ødelagt" fremme og bak der...

Jeg vagget som en and i 2 uker...har nå begynt og bli ganske normal igjen men sliter med 1 ting...når jeg skal på do for å gjøre nummer 2..så gjør det så sinnsykt vondt...føler jeg ikke klare og trykke ut noe bæsj rett og slett...hva skal jeg gjøre? tenker på å dra til legen...men hva kan han gjøre med det? medisiner? noen som vet / har det på samme måte?

Veldig takk nemelig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde noe av det samme. Hvis jeg tok i litt føltes det om jeg holdt på å kolapse der nede. (Nesten som å føde igjen). Det gikk heldigvis bedre etter noen uker. -Uten noe hjelp. Men det er lurt å drikke masse vann + gjøre knipeøvelser!

Shit happens ;-)

Skrevet

Gratulerer med ny baby! Jeg hadde mye vondt for å gjøre no 2 etter fødselen jeg også, jeg presset nesten 1 time og fikk en veldig stor hemorroide som skom ut og det var veldig vondt, jeg ble anbefalt av legen å kjøpe Dulphalac på apotek og drikker mye av den. Jeg fikk rennende avføring og det var ikke vondt i rumpa.

Kontakt legen din og hør med hxn!

Lykke til! Det ordner seg nok!

Skrevet

Hei

Hadde det på samme måte etter å ha klemt ut min 4,8 kilos datter!

Jeg dro på apoteket og kjøpte Lactulose å drakk noen dager, myyyyyye bedre å gå på do da! Myker lixom opp avføringen...Løp og kjøp!! Blir snart bedre!!

Skrevet

Jeg og hadde det slik... Jeg var så heldig å hadde fått hemorider... Jippi,, Var helt jævlig, fødsel hver gang jeg måtte på do.. Fikk hemoride medisin på resept, forsvant da. Det finnes både i krem og stikkpiller. Husker ikke hvilken av de det var, men den ene av de var reseptfri.. Lykke til!!

Skrevet

Biola er også godt og mageregulerende. Ellers vil jeg anbefale alle grønnsåpebad etter fødsel. Kjøpes på apoteket. sprut noen dråper i lunkent vann og sett deg i et vaksevannsfat noen minutter eller så lenge du har tid (noen sekunder før babyen hyler hjelper også :-)). Det gjør at sår heles og lindres mye fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...