Gå til innhold

HORMON-BOMBEN!!!!!

Dingeling

Anbefalte innlegg

Endelig er denne dagen på hell og det er en dag jeg sent vil glemme.. sukk-sukk!

den startet med at dattern min på 7 kom inn på soverommet å slo lyset på ,mens jeg var totalt i ørska! var vel ikke i nærheten av å tenke på å stå opp engang,så da jeg endelig fikk rullet meg ut av senga,var hun pottesur..med et resultatet at hun ikke ville kle på seg,ikke egentlig gjøre noe som helst,bortsett fra å være SUR! GRRR! da tok en hormonbefengt mor tenning så det ljoma,og hun fikk skikkelig kjeft..

videre så fikk gubben seg en real skyllebøtte,pga.han ikke skar gulrøttene RETT.. og det endte med snørr og tårer fra min side..sippet og kjeftet hele dagen på han,stakkars mannen min og toppet d hele med å se noe prematur-greier på tv3 så tårene rant i strie strømmer..HERREGUUD,AT DET GÅR ANN!!

Så nå er gubben dratt til Tyskland på forretningsreise og jeg sitter igjen med verdens dårligste samvittighet.. sukk!

noen andre hormon-bomber som vil dele sin bombe-historie??

for det kan vel ikke være bare meg eller?? B-[

Fortsetter under...

Ikke bare deg nei. Stakkar mannen min!! Jeg ødela hele bursdagen hans med sure-kjefte-gråte-hyle-banne og forbanne!!! Klarte ikke gratulere før sent på kveld, SÅÅÅ dårlig samvittighet, egentlig hele dagen men klarte overhode ikke gjøre noe med det!! Uff, hadde forsåvidt et par gode grunner, men ingen grunn til å ta helt av. Bortsett fra gravid da. Kan ikke huske jeg var sånn sist i det hele tatt. De verste dagene er over, hvertfall for denne gang.

Puh!! Har bedt om unskjyldning nå altså, og fått tilgivelse... :( tror jeg.

Hehe.. smile må jeg... kjenner meg igjen også gjør jeg...

Dette svangerskapet har jeg så langt ikke tatt av i noe særlig grad.

Er vel et par stykker som har fått unngjelde, og de skjønne ungene ser rart på meg innimellom. Ikke alltid så lett å være rasjonell, tror familien bør puste lettet ut så langt, for dette kan fort bli verre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...