Gå til innhold

Blødende tannkjøtt


Secret me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt det slik noen dager, det kommer og går litt. Brukte tannpirker her om dagen og munnen min ble skikkelig full av blod, skikkelig ekkelt altså. Jeg har ganske ømfiendtlig tannkjøtt fra før av, og det er blitt værre etter at jeg ble smelt på tjukka ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sikkert tannkjøtt betenelse...det er veldig mange som har det....mange som er gravide åsså...men ikke farlig...ring en tannlege...hør hva de sier...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er litt rart med meg er at eg treng jo ikkje ta graviditetstest for med ein gang jeg er blitt gravid,begynner eg å blø i tannkjøttet, mellom framtanna og sidetanna8om dåke skjønner vokser tannkjøttet mitt hilt ned til der tanna slutter, når eg er ferdig med svangerskapet er det heilt vekke. dei ler litt av mef på tannlegekontoret,for det er ikje så ofte dei har sett dette før.men det er pga av hormonene,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos tannlegen her i uken. Da fikk jeg beskjed (eller tips...) om å kjøpe den mykeste tannbrsten jeg fannt... Denne skulle jeg bruke til å massere tannkjøttet med hver kveld. Dette ville virke forebyggende mot mange av de tannkjøtt plagene gravide får

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos tannlegen nå nettopp, og fikk beskjed om at det var veldig viktig å få tannkjøttbetennelsen behandlet, da det i verste fall kan føre til at tennene faller ut...?

Vet ikke om dette er sant eller om det er for å tjene litt ekstra med penger på en fattig gravid student...sukk. Virket på meg iallefall, skal tilbake om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...