Gå til innhold

Klarer ikke finne noen guttenavn jeg liker...


Fødte ei søt prinsesse

Anbefalte innlegg

Har en gutt som blir fem som heter Christopher.

Vist det er jente vi får heller jeg mot Charlotte ellre Caroline.

Men jeg klarer ikke å finne noe guttenavn.

Det må være slik at man kan og si det på engelsk uten problemer, jeg har engelske besteforelde, tante, onkel og far...

 

Noen som kan komme med noen tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sebastian,noah,michael,marcus,bastian,sivert,andreas, adrian...jeg kommer ikke på fler i farta..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian kan jeg desverre ikke klare, tenker bare på poletimester bastian hehe. Mye rare ideer som flyr gjennom.

 

Michael har jeg ikke tenkt på hmmm

 

Andreas, ugh vi hadde en i klassen på barneskolen som het det og han satt alltid å pelte seg i nesa og spiste det hehehehe.

 

Hva man forbinder med navn har mye å si gitt hehehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hvertfall Ola er veldig fint, og Johan. Liker også Herman, Tage, Daniel, David, Jakob, Robin, Johannes, Elias, Elliot. Ååå, det er jo så utrolig mange nydelige guttenavn=) Sliter mer med jentenavn vi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av dem blir litt for norske, blir vanskelig for en del av familien min å uttale dem, blir litt "korny" navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm må ha kommet borti anonym knappen, det var ikke meningen..

 

Kan være meg som er fryktelig kresen når det kommer til guttenavn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Hva med Oliver, Simen, Sander, Martin, Michael, Nicolay, Nicolas,

mange fine navn.........

Gå inn på navneguiden på barnimagen da vel........

Der ser du fler fine guttenavn..........

 

Har du noen tips om fine jentenavn?

 

Jeg har termin 9. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt Caroline, Charlotte og Elisabeth, Men heller mot de to som begynner på C dersom det blir jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg er litt for kresen jeg, stakker vist det blir en gutt kommer han til å være anonym i lang tid vist ikke mammen kan klare å finne noe hun liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh... du får satse på at det blir jente da!!! Heheh... har du sett i den navneforslagsgreiene her på BIM?!!

 

Matthew, Shawn, Alexander, Theo(dor)... Bare noen jeg kom på i farten... MANGE fine engelske guttenavn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sååå mange fine! Peter, Benjamin, Jakob, Thomas, Leo, Alexander, Casper, Adrian, Christian, Christopher, David, Eric... Det er jo sååå mye fint å velge mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, glem at jeg skrev Christopher, jeg tenkte bare på de fineste navnene jeg vet om, og så glemte jeg at femåringen het det;=))

Ha en fortsatt fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gutt som heter Christoffer... og får jeg en gutt til skal han hete Nikolai eller Tobias.... (heller mot Nikolai)

 

tips på eng. navn:

 

Nikolai

James

Martin

Christian

Julian

Thomas

William

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Sønnen vår heter William Alexander, og det er jo et internasjonalt navn..:) Dessuten er jo Benjamin og Isak også koselige navn.. Lykke til med letingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 gutter, og de heter Aleksander og Kristoffer. De passer god sammen synes jeg:-) Har også hørt flere andre som har disse navnene sammen. Men om jeg skulle fått en gutt til hadde nok jeg fått et problem...

 

Men navn jeg liker er Johannes, Leander, Marius, Jonatan.

 

Lykke til med navnvalg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg synes også guttenavn er vanskelig, ikke nødvendigvis fordi jeg ikke finner noe jeg ikke liker, men fordi jeg har en mann som er litt sær på denne fronten, hehehe.

Har ei jente som heter Caroline, det er lettere å finne jentenavn , men selv håper jeg på gutt denne gangen.

 

Noen av de navnene jeg liker er: Alexander, Fredrik, Mathias, Chrisander, Joachim, Niklas, Bendik.

Flere av disse er jo så klart nedstemt av min mann, men kanskje du eller andre liker de og får bruke de :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet under mitt første svangerskap men så plumpa jeg borti navnet Ulrik og det heter sønnen min nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...