jakm80 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Har aldri vært med på dette så jeg er usikker. Er 6 dager over termin så jeg er skikkelig lei og håper hele tiden at noe kan være på gang. Men nå i ettermiddag har jeg vært litt løs i magen og kynnerne/forberedende riene har vært litt vondere enn vanlig og kommer mer regelmessig. Er ikke kjempevondt, og verker mest i ryggen. Henger i om jeg ligger eller går. Kan dette være en start??
Heira☆ Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg kan nok ikke svare deg, men høres kanskje sånn ut... Jeg går selv her og venter på noen tegn til at noe skal skje. Men jeg har ennå 10 laaaange dager igjen, så jeg må vel bare gå her og vente.. Men jeg vil i hvertfall ønske deg masse lykke til )
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer..da er du ved svangerskapets ende....hold oss oppdatert da..
jakm80 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 Håper det blir noe i kveld/natt!! Temmelig lei nå. Alt var greit til jeg passerte den magiske termindatoen og trodde at nå var det slutt Det har blitt 6 laaaange dager. Tror nok uansett at det tar tid, for det er ikke så grusomt vondt og det er stort spenn i tid mellom de forskjellige, fra 5 til 20 min.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 de blir nok mer gjevne etterhvert ja. Tipper det er over innen kl 9.00 i morgen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå