Gå til innhold

Når han e borte...

Anbefalte innlegg

Når gubben e borte e det så tomt både her og inni meg.. Ser på klokka og tia snegle sæ avgårde.. Æ savne gutten min så at det skrik nesten inni kroppen på meg.. Nu e han på fotballkamp med eldstegutten min på 10 år.. Veit at de har det kjempeartig og storkose sæ.. Æ storkose mæ hær med vår lillemann på 3 år.. ser på film og spiser litt godis fra i går.. Men, sånn har det bestandig vært for oss, han har det samme følelsan som æ har.. Vi va sammen bære i 2 1/2 uke, så forlova vi oss 24. desember 2002, den beste julegaven æ kunne ha fått KJÆRLIGHETA.. 27. januar 2003 var testen positiv, vi ventet vårt kjærlighetsbarn i oktober.. Nå venter vi på nr 2 sammen til sommeren, og kjærligheta e like stor mellom oss.. Den stiger hele tiden og blir bare sterkere og sterkere.. Selvfølgelig har vi hatt våre krangler, men ikke noen som er av større betydning.. Alt tyde på at bryllupet vil stå innen 2008..

Glemte å fortelle den spesielle historien om korsn vi møttes.. Æ skulle på byen sammen med ei vennine, men ho ble forhindra i siste liten.. Dermed dro æ på besøk te ei anna venninna av mæ.. Ho va dødelig opptatt med å chatte på nettet, ganske artig.. Så ringte mob hennes " ta den du" sei ho te mæ.. Da får æ høre verdens hærligaste stemme.. God rolog tone, og ikkje minst trønderdialekta.. Blei veldig nysgjerrig på dennan fyren.. Fikk nr hannes da æ dro heim, det blei mye telefonisk kontakt og sms osv.. PS æ bodde da i troms.. Etterhvert kom sommeren og han kom oppover.. Ble ikke blaff mellom oss som æ hadde håpet.. Mye fram og tebake, som æ helst ikkje vil snakke om.. Men, så en dag i desember fikk æ øyan opp førr dennan skapningen som hadde svinsa rundt mæ i mange mnd.. Da smalt det så det sang i øran mine.. Og det gjør det den dag i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6877278-n%C3%A5r-han-e-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...