Gå til innhold

Nu har han gråte lenge :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva som er galt :-( Sovna på fanget mitt med puppen i munn. Fikk lagt han bort, og nå sitter jeg å tenker på rapen han ikke har fått :-( Men vil ikke vekke han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer ofte her i gården også, men slapp av, han våkner hvis han plages med luft! Sa HS til meg i allefall...

Pleier han å gråte mye?

Skrevet

Nei han har ikke gjort det før de siste 2-3 dagene! :-( Aner ikke hva det kan være! Blir så lei meg :-( Ikke hele tiden, bare innimellom!

Skrevet

Uff da... Føler med deg, man blir jo fortvila da ja! Hvis det ikke virker som han har vondt i magen, er trøtt, sulten eller må byttes på, er det jo vanskelig å vite hva man skal gjøre! Jeg pleier å ta henne med meg i badekaret når hun gråter sånn, og det hjelper veldig... Men det er jo slett ikke sikkert gutten din liker det! Hvis det fortsetter, kan du jo ringe helsestasjonen og høre om de har noen råd...

Skrevet

Han har våkna, så vi prøver oss en tur i boblebadet, kanskje det hjelper :-) Uten bobler da! Krysser fingrene!

Skrevet

Lykke til, si fra hvordan det går;-)

Skrevet

Joda, han roet seg ned :-) Syns det var sikkelig koselig! Men var ikke like koselig å måtte gå opp fra vannet, ville visst være der i natt han :-) Nå er han lagt, sovnet etter å ha spist, gulpet, rapet, proppet masse og bæsja no veldig :-) Takk for tipset. Kanskje varmen fra vannet hjalp magen litt i gang med å få ut litt av luften :-)

Skrevet

Så utrolig bra:-)

Ble litt overraska over at det funka, trodde alt var så innmari individuelt med disse små..! Det er kjempekos å bade med dem ja, helt til de skal opp... Datteren min likte ikke å bade i det hele tatt før, syntes det var så rart siden jeg har hørt at barn elsker å bade. Så begynte jeg å ta henne med meg når jeg bader, og det er visst noe av det beste hun vet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...