Gå til innhold

Gravid for første gang...

Anbefalte innlegg

Fikk vite det for et par uker siden... Ganske sprøtt egentlig! Sambo og jeg hadde såvidt begynt å småprate litt om vi kanskje skulle prøve å bli gravide snart, og så... vips! to blå streker på tissepinnen (alle tre... hehe...)

Selv er jeg en 27 år gammel Porsgrunnsjente, og i følge termin-kalkisen er jeg seks uker på vei og har foreløpig termin 28. juni.

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Hvem er dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6877242-gravid-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer så mye! Jeg fant også ut at jeg var gravid denne uken.

Helt uvirkelig synes jeg! Har godt på p-piller i snart 16 år og trodde jeg kom til å slite med å bli gravid, men den satt på andre forsøk :-)

Jeg er 29 pr og fra Oslo og gleder meg masse til å bli mamma for første gang!!!!! Har termin 3.juli!!!

Gratulerer så masse og velkommen hit!!! Uvirkelig i begynnelsen... og egentlig helt til du begynner å kjenne liv/ ser den vesle spira på ultralyd... Først da begynte det å sige skikkelig inn hos meg første gangen!!!

Nyt mnd fram mot fødselen! OG SOV MYE!!! Det blir det nemlig ikke så veldig mye av etterpå... heheh ;D

Hei og velkommen!!! Nå går du en utrolig spennende tid i møte : ) Jeg er 27 år fra Bergen og venter mitt første barn (bortsett fra 2 reservedøtre) den 18. mai. Ønkser deg lykke til med graviditeten og håper du slipper de verste plagene slik at du virkelig kan nyte at det vokser en liten verdensborger i magen din! Vi snakkes sikkert : )

Annonse

Hei! :-)

Jeg er 25 år, snart 26 og en vestlending. Lykkelig gift og mamma til to flotte gutter på 2 og 4 år og nå er jeg i uke 9 med tredje, har termin 11 juni. Og ja, alle barna er faktisk planlagt ;-) Er student så da måtte vi velge om vi ville ha barn tidelig mens jeg var fleksibel student eller vente i mange år til jeg var i jobb, vi valgte det første.

hei hei.

gratulerer så masse. det er ei fin tid vi er i!! selv er jeg 30 år har ei jente på snart 8 og ein gutt på fem. har termin 28 mai,så i dag er jeg 10+2 går sakte men sikkert mot 2 trimester:o)kommer fra sunnhordaland.

lykke til videre

Hei på deg!!

Jeg er straks 22 i november nå, nettopp kjøpt hus med samboern, gått på pillen, og ikke planlagt noe barn akkurat enda, og VIPS, så var der visst to streker der også...

Ingenting er sikkert her i verden...

Gleder oss ihvertfall nå, og har termin 22 juni...

Fant det ut for bare 4 dager siden, såm alt er veldig nytt for meg :D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...