Krin Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 I dag er dagen da alle hormoner har poppet rundt i meg. Hjelp... hvordan skal det gå hvis det fortsetter slik. Har merket veldig godt siden jeg begynte på spray at jeg har vært veldig i ulage (opp og ned i humøret) men slik som jeg har vært i dag har jeg aldri opplevd. jeg har ledd og grått om hverandre i hele dag. Dette er slitsomt. har gått på sprøyter siden onsdag, så da trodde jeg at dette skulle gå lett. Er det vanlig å ha det slik hele tiden el. varierer det fra dag til dag? Jeg er heldig da.. jeg har en mann som skjønner meg veldig godt og som i dag tok ansvaret for hus og barn. Så nå sitter jeg med tårer i øynene i et nyvaskt hus. Frokost på senga (lørdager er det jeg som lager frokost på senga) og middagen på bordet. Så jeg kan egentlig ikke klage. Men det er så frustrerende for ei så positiv jente som jeg er. Er ikke vant til å være så ustabil.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Må dessverre bare ønske deg vekommer ti ber-og-dalbane-helvete! Tror ikke hver dag er lik, og det er veldig individuelt hvordan man takler hormonene -men jeg tror psyken har vel så mye å si. Det er helt pyton det vi må igjennom, og jeg tror ofte vi psyker oss ned til å føle oss værre enn det vi faktisk er. Prøver selv å "ta meg sammen" så mye som mulig, for det er jo ikke bare å skylde på medisinene heller... Lykke til videre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå