Gå til innhold

jeg lider av sinnsyk nattesvette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått det etter fødselen for 3 uker siden. Hadde det sist jeg var i barsel også.

I natt var det helt jævelig, stod opp og var dekket i svettedråper. Måtte tørke meg. Vasker sengetøy hver dag. Tror jeg skal kaste både dyner, puter og overmadrass når dette er over....men når stopper det.

Kan ikke ha babyen i sengen ved siden av meg i frykt for at han skal drukne.

er jeg alene og når stopper det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svettefri på natten, men på dagen derimot er noe annet!

Skrevet

langt fra alene...våknet dyvåt av svette -pjuk! hehe

Tror det stoppet etter ca 2 mnd hvis ikke jeg husker feil.

Skrevet

var sånn på nettene et par uker etter fødselen jeg også, men nå de siste ukene (lillegutt er 9 uker) har det heldigvis gått over. :)

Skrevet

Nesten godt å se at det ikke bare er meg da:):) Tror overmadrassen skal byttes ut her også..

Skrevet

Jeg har også svettet sinnsykt om natten hver gang. Det varer noen uker. men ikke slit deg ut med å vaske sengetøy hver dag selv om det føles guffent...det tørker jo. Men et tips er at dundyner er spesielt bra for svette, de blir tørre fort.

Skrevet

Jeg hadde det også slik. Herlige hormoner. Følte meg aldeles hormongo.

Skrevet

mener det forsvant sån ca 6 uker etter fødsel.. men er helt forferdelig mens det står på!

Skrevet

Ikke noe positivt svar fra meg..........

Jeg svetter noe sinnsykt om natten. Kan våkne drivende våt, og må snu dynen i løpet av natten. Det er ikke hver natt, men ihvertfall 5 ganger i uken. Det blir mye sengeklær vask her hos oss. Snuppa er snart 7 måneder, og jeg har hatt det slikt helt i fra fødselen.

Skrevet

Jeg var sånn rett etter fødselen jeg.. kunne sitte å amme og da rant det svette av meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...