Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Har fått det etter fødselen for 3 uker siden. Hadde det sist jeg var i barsel også. I natt var det helt jævelig, stod opp og var dekket i svettedråper. Måtte tørke meg. Vasker sengetøy hver dag. Tror jeg skal kaste både dyner, puter og overmadrass når dette er over....men når stopper det. Kan ikke ha babyen i sengen ved siden av meg i frykt for at han skal drukne. er jeg alene og når stopper det?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Svettefri på natten, men på dagen derimot er noe annet!
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 langt fra alene...våknet dyvåt av svette -pjuk! hehe Tror det stoppet etter ca 2 mnd hvis ikke jeg husker feil.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 var sånn på nettene et par uker etter fødselen jeg også, men nå de siste ukene (lillegutt er 9 uker) har det heldigvis gått over.
Murmeline Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Nesten godt å se at det ikke bare er meg da:) Tror overmadrassen skal byttes ut her også..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har også svettet sinnsykt om natten hver gang. Det varer noen uker. men ikke slit deg ut med å vaske sengetøy hver dag selv om det føles guffent...det tørker jo. Men et tips er at dundyner er spesielt bra for svette, de blir tørre fort.
Englefjas Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg hadde det også slik. Herlige hormoner. Følte meg aldeles hormongo.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 mener det forsvant sån ca 6 uker etter fødsel.. men er helt forferdelig mens det står på!
Tigergutt Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Ikke noe positivt svar fra meg.......... Jeg svetter noe sinnsykt om natten. Kan våkne drivende våt, og må snu dynen i løpet av natten. Det er ikke hver natt, men ihvertfall 5 ganger i uken. Det blir mye sengeklær vask her hos oss. Snuppa er snart 7 måneder, og jeg har hatt det slikt helt i fra fødselen.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg var sånn rett etter fødselen jeg.. kunne sitte å amme og da rant det svette av meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå