Gå til innhold

Hjelp hvordan skal dette gå da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2/3 mnd hatt veldig vondt i ene brystet mitt, det ligger liksom bak brystvorten. Det er ikke sånne smerter vi får fordi jeg er gravid. Jeg ammet lillegutt til men sluttet når jeg ble gravid igjen, jeg hadde da masse problemer med det brystet, det tettet seg hele tiden og jeg hadde mye vondt men når jeg sluttet så har alt vært bra frem til no for 2/3 mnd siden. Jeg har vært til lege og ble sendt på UL men de så jo bare på halve brystet (fant en kul i det så derfor ble jeg sendt til UL og det var kun der jeg fant kulen de sjekket)

Det gjør syk vondt hvis jeg kommer borti noe eller hvis jeg står i dusjen og vannstrålen kommer borti.....au au au det gjør vondt det.

Så det jeg lurer på er hvordan skal jeg klare å amme når den tid kommer, kommer jo til å hyle når babyen suger seg fast, får vonst bare med tanken.

Er det noen andre som har hatt dette og/eller kan komme med råd til meg??

Hilsen fortvilet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at du har tette melkeganger, eller at det er en liten cyste som ligger for melkegangen?? Da får en ofte veldig vondt i brystet bare en nesten ser på det....... Synes du skal ta kontakt med legen din eller jordmora å høre hva de anbefaler at du gjør, når det blir mer melk i brystene og spreng - så kommer det sikkert til å bli mye værre hvis det ikke blir gjort noe med det før fødselen...

Huff..... håper iallefall at du får til å amme etter fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...