Gå til innhold

Hva har jeg krav på? (Samme som skravle) =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i jobb fra januar til ca september! Fra september har jeg vært sykemeldt, og det kommer jeg til å være så lenge som mulig!

Kanskje går jeg over på svangerskapspermisjon, men dette er lite trolig...

Hva har jeg krav på av penger etter gutten er kommet da tror dere? Noen som vet dette? Jeg er helt blank jeg... Har tjent alt fra 4000,- til 11000,- i måneden, og har enda ikke mottatt noen sykepenger så jeg aner ikke hvor mye jeg får for å være sykemeldt en gang...! Jeg skal vel få "det jeg kommer best ut av med" i både sykepenger og fødselspenger som alle så fint sier, men aner ikke summen på noen av delene!

Noen som kan regne seg frem til hva jeg skal ha i sykepenger når dere ser hvor mye jeg har tjent? Har termin i begynnelsen av februar!

Håper på mange gode svar, aner jo ingenting! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør sankke med trygdekontoret om dette. Og håpe på at de regner utifra den beste mnd din.. alternativt så kan de gjøre et gjennomsnitt av alle mnd dine... Aldri godt å vite med trygdekontoret har jeg forstått... Om du er litt lur så tar du med de tre beste lønnslippene dine til trydekontoret å håper de går utifra den beste eller ialefall et gjennomsnitt av de beste;)

Lykke til!:)

Skrevet

du må ha tjent over halve grunnbeløpet (tror det er noen og tredvetusen) og ha jobbet eller mottatt sykepenger 6 av de ti siste månedene før fødsel. oppfyller du ikke de kravene så får du engangsstønaden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...