Gå til innhold

Har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer var sexlysten på topp, og kunne godt tenke meg en hyrdestund hver eneste dag.De siste ukene har lysten forsvunnet...Litt redd for å ha sex tror jeg.Jeg drømmer om sex hele tiden, og våkner veldig kåt...Men det stopper liksom der!!!Hvordan er det med dere på sexfronten?Jeg er 36 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 40, og hr vært uten sex i 2 mnd ca :) eller kanksje d er lengre siden, husker ikke.

men vi har veeeldi lyst og gleder oss til vi kan begynne påan igjen etterhvert:)

han synes det er ubehagelig....føler ungen er "med på det" så det respekterer jeg fullt ut.

men jeg er kåt 24/7 :) :) :)

Skrevet

kansje vi hadde sex litt ofter da vi prøvde å bli gravid, men har ikke sluttet med det. er i uke 38, å fikk meg no sist igår... ser ikk no vits å ha no "opphold" bare for man er gravid...

Skrevet

Har sex vi også, men er langt fra like ofte som før jeg ble gravid. Han føler det ikke på samme måte når han trenger inn i meg. Ikke helt det samme. Penis skifter retning på en måte. Før gikk den mer rett inn, mens nå går den mer bakover. Men godt er det allikevel. Han føler også redsel for å klemme flat babyen hvis han ligger oppå (jeg er da ikke så stor enda, jeg ligger da på mage uten noe problem, så lenge det varer). Jeg er ofte kåt og klager min nød på at jeg får for lite. Før det heller omvendt =P

Skrevet

Jada, vi har sex, men på langt nær så ofte som før. Det blir som regel i helgene, for i ukedagene legger mannen min seg leeeeenge før meg.

Men det er klart, det er jo ikke den susen over det som det pleier og være. Sier seg selv, når jeg ligger der med en stor mage...

Og jeg har sagt til gubben at han får bare stille opp når jeg vil (he he) for jeg har 10 dager igjen, og jeg håper da at sex vi hjelpe til å få detta i gang....

Er såååå lei, nå vil jeg bli mamma!!!

Skrevet

sex kan jo være så mangt:)

penetrering greier jeg ikke nå...er utrolig øm nedi der så det holder jeg meg unna..begynner å bli ganske stor også..38 uker på vei

men lysten er der og det er mange måter å tilfredsstille hverandre på;)

Skrevet

vi har sex, men på langt nær så ofte som tidligere.

Har bare 12 dager til termin, så av naturlige grunner føles kroppen ganske tung og i veien :) Men det er jo godt med litt skikkelig nærkontakt iblant, og etter fødselen blir det nok en stund til vi kan ha sex igjen.

Skrevet

ja vi har sex... ca tre ganger i uka,, av o til mer av og til indre.. men ser ingen hensikt i å droppe sex i svangerskapet så lenge det ikke er ubehagelig... stakkars sambo da, om ikke jeg skulle ville ha sex med han...

Skrevet

Her er det vel en stor mnd siden sist, jeg føler meg så stor og tung, og ikke minst udelikat. Da ser jeg ikke vitsen med det, føler ikke at kroppen min er til for sex akkurat i disse tider (er i uke 37). Hvis så, ja da må lyset være av, for hvis ikke tenner ikke jeg hvertfall. Jeg gleder meg kjempemasse til ca 6 uker etter fødselen, for sex savner jeg så absolutt. Han syns jeg bestemmer dette, og han forstår meg, vet det er bare en kort periode dette står på. Sist svangerskap var det bånn gass på slutten, for å liksom fremskynde fødselen. Det resulterte bare i søvnløse netter pga sterke kynnere, null fødsel. Fødselslegen min sier at en må ha mange doser sæd for at prostagenet skal kunne ha noen virkning... Så da blir det ikke noe tjo-og-hei for dette formålet denne gang nei.

Skrevet

Har i utgangspunktet sex ca 3 ganger i uken, men akkurat nå har jeg feber og er forkjøla, så det er 5 dager siden sist.

Tenker at jeg får ha litt sex nå før fødsel, for etterpå blir det jo null!!!

Skrevet

Nei.... her i huset har det ikke vært sex på lange tider, iallefall en måned siden sist. Var veldig ubehagelig sist og fikk masse kynnere etterpå. I tillegg til bekkenløsning, så er det ikke så mange gode stillinger heller. Ved forrige svangerskap hadde vi sex helt fram til fødselen, men denne gangen er det annerledes. Vi startet opp igjen etter 4 uker sist, håper det blir i samme bane denne gangen også!

Skrevet

Vi har sex ja..men ikke så mye på den "vanlige" måten!!

Blir stort sett brukt hender og munn!

Måtte bare være anonym nå !

Skrevet

Sex e jo så mye forskjelli :)

Litt slitsomt me dn her tjukke magen i veien hele tiden, men morsomt å.. man blir jo kreativ som bare d ;)

Skrevet

Sex ja....ukjent fenomen det der ;op

Er kåt hele tiden, men sex er ikke det samme lengre. Når jeg endelig får det så stopper det helt opp for meg når vi er i gang og jeg mister helt lysten....magen er i veien og jeg må plutselig tisse, mister følelse der nede og babyen begynner å bevege seg....

Og sambo har store problemer med å ha sex med meg fordi han tenker hele tiden på at det er sønnen hans som ligger i magen min så det går lang tid før jeg får noe :o(

Er 33 +3 dager på vei og venter på å få ut ungen og helst gå ned i vekt så jeg kan "voldta" mannen min og ta igjen det tapte ;op

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...