Gå til innhold

julegaver på ikea mellom uttak og innsetting??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er ikke det ett par dager før det blir innsettning da?slik jeg har forstått det...men jeg har no aldri hatt ivf før,så jeg har jo ikke pæiling på hvordan formen blir,hehe

Hei du!

Jeg hadde uttak på en torsdag, og innsetting lørdag.

Torsdagen og fredagen var jeg rimelig øm og slapp,

orket ikke så mye mer enn nødvendig...

Lørdagen var jeg i fin-fin form, men tror ikke jeg hadde klart å få med hodet mitt på noe shopping altså... (I tillegg hadde jeg time tidlig...)

Men klart, kroppene våres er forskjellige, så det kan jo godt være du er fit for fight dagen etter uttak:-)

(Jeg kan forresten skimte IKEA fra verandaen min jeg...

Så har vært der noen ganger kan du si...

Men var det ikke planer om å få IKEA til Ålesund?

Hørt noe mer om det??)

Tror ikke det er no problem å få shoppa litt jeg da....men hadde dratt direkte fra uttak hvis du er i fin form da....jeg var i kjempeform etter uttak men fikk litt smerter på kvelden....men følte det bare som jeg var suuuperstøl altså!

Lykke til :)

Jeg gjorde det :) Shoppet!

Turet rundt på Ikea og ellers i byen. Hadde jo 3 dager der oppe (uttak, "ventedagen" og innsetting.) De jo sykehus-besøk hver dag. Men det tar jo bare en halvtimes-tid....

Formen var helt elendig. Overstimulert som jeg var. Vekslet mellom å ligge i sengen å spy, og trave rundt på shopping. Det var godt å få bevege meg! Men barrieren for å komme ut av sengen var stor.

Formen var ikke helt på topp. Følte meg veldig tung i magen, og fikk fort følelsen av å være utslitt.

Når vi kom hjem fikk jeg vite at dagen ved uttakk bør en være i ro, pga diverse mindre farer. Blir jo en smule omtåket av medisinene som ikke slipper helt taket på noen timer også.

Jeg ble gravid! Tross aktiviteten :)

Annonse

Må bare svare på det med Ikea i Ålesund! :)

Pappa er i byggebransjen og har vært med på en del "anbudsrunder".

Nå har det vært stille lenge.

Så de mistenker at det er sann "stille før stormen" opplegg ;)

Kanskje en dag.

Jeg tror jeg kanskje kan ane hvor det kommer :))

Men vet det ikke! Uansett er det nok ikke store faren for at vi kan handle der til neste jul heller....

hehe,får satse på å få tatt unna de fleste julegavene før den tid da,så heller ta de som står igjen hvis forma er bra:)

håper på ikea i ålesund snart ja,det hadde vært topp...sikkert ikke like bra for lommeboka da men,hehe:)

oj,hehe,det hadde tatt seg ut å kommet for seint til innsetting pga shopping;)

takk for det,snart bare en mnd igjen til vi skal opp nå:)

lykke til videre til deg å!:)

Ikea i Ålesund, morsom debatt:)

Så lenge Ekornes og alle de andre møbelmilliardærene "bestemmer" på Moa er det lite trolig at Ikea kommer i dette tiåret. Kan jo håpe at de foreslår å starte opp i Molde. Det ville satt fart i sunnmørsgrynderne:)

Hilsen en sunnmøring bosatt ved Ikea i Bergen (noen tror til tider jeg bor i selve varehuset;)

Hi hi....jeg er også Sunnmøring og IKEA i Ålesund hadde iallefall gledet familien min :o) (jeg bor der ikke lenger...)

slitelita : jeg ville ikke basert turen på shopping etter uttak.... Man kan bli ganske groggy..... Da hadde jeg heller reist litt tidligere dagen før og så shoppet da :o) (man må jo shoppe!!!!)

Har dere forresten vært på Toy`s`us ved City syd??

Maaange kuuule leker og mye superbillig!! Plutselig innimellom reolene ligger der veldig billige leker :o) Hvis dere skal ha julegaver til unger...

Vi har vært innom der hver Trondheimstur dette året...Atrig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...