Gå til innhold

Twilightjenter?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her - såvidt :) Har nettopp sett barne-tv med lilletrollet, og nå skal vi ned og bade. Har hatt ei herlig helg, men gleder meg til å bruke morgendagen til å slappe av...

Skrevet

Trenger hjelp til å ordlegge forskjeller og likheter mellom hinduismen og buddhismen på 10. klassenivå.

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med det, men du kan få en klem! :)

Skrevet

Litt det samme her - sender klemmer jeg :) til dere begge!

Skrevet

Klem til ka-ping og! :)

Nå skal jeg og vimsemannen benke oss i sofaen og se film, har fyr på peisen og godteri på bordet! :) *slafs*

OG -jeg har faktisk begynt finne fram ting til å ha med på sykehuset! ;)

Skrevet

Vi har den samme planen... pottis og film, bare kosekose! hehe... skal bare få lagt lilletrollet vårt først, verdens søteste jente! Brukte litt lang tid på badinga ikveld - pappa fikk nemlig hjemmespa-behandling! Han fikk være med i badekaret, jeg satt på kanten og masserte skuldrene hans mens lilletrollet kammet og friserte leggene hans, hehehe :)

Vims: spennende at du har begynt å pakke fødebag! woho! Utrolig så fort tida går... plutselig er det Hanne som har fødebagen klar, og så er det meg... hjelp!

Skrevet

Hjelp ja. Har ikke tenkt på den der bagen engang jeg. Virker som om folk har den klart i måneder. KJenner jeg meg selv rett så hiver jeg ting i tørketrommelen mens jeg har rier....

Skrevet

Jeg kommer til å pakke den bagen rett før jul, så den står klar fra julaften - dvs 2 uker før termin. Skal ha den stående i gangen så det bare er å hive kameraet og mobilladeren oppi når vi skal dra. For oss er det jo en fordel å være litt forberedt pga lang og tungvindt reise til sykehuset. Men noe mye før julaften kommer jeg neppe til å gjøre den klar nei!

Skrevet

Heisann, en stund sidn jeg var innom denne tråden.. Hvordan står det til med formen deres?? Føler meg i elendig form. Får ikke sove om kveldene, ligger og vrir meg, beina er urolige (har kjøpt magnesioum nå, så får se om det hjelper) og det vrir seg som besatt i magen.. Ryggen er vond og jeg må gjøre alt i heimen, siden det er enda 4 uker til jeg har mann i hus igjen. Gurimalla så han skal få jobbe den siste mnd! Tjukk har eg blitt også............. Blæ!

Skikkleig syting på meg.

Skrevet

Godkveld jenter :o) Hatt ei fin helg dere da?

Tenk at det blir snakk om sykehusbaggen...oioi...nå nærmer vi oss jammen litt mer, ikke helt i twilightsonen lenger :o) Tror jammen jeg skal ha min klar når jeg slutter på Bricanyltbl...men da har sikkert alt roet seg, og snuppa kommer på overtid...hehe!

Her har det blitt vinter i helga!!! Så mye snø! Samboeren skal finne fram skiene i morgen og ta sesongens første tur, ikke fritt for at jeg misunner han det...men rekker vel kanskje en liten tur helt i slutten av sesongen.

Skrevet

Hei jenter;)

Hanne: sorry altså, men jeg er heller dårlig forberedt på spørsmålet ditt... Har ei bok fra humanetisk konfirmasjonsforberedelser (fra 93..hihi) liggende et sted........der står det vel sikkert noe;)

Jeg kom faktisk til å tenke på den baggen i helga jeg også..... jeg er usikker på om jeg hadde bag første gangen jeg.......og hvis jeg hadde det tror jeg ikke det var jeg som pakket den.........

Også diskuterte jeg det med mat under fødselen med søs her om dagen............... tror ikke jeg spiste noe jeg....var på sykehuset i 8-9 tia og hun kom 16.15 også var jeg på barsel i 8 tia om kvelden og jeg husker ikke noe annet enn brødskive mens jeg ventet på å få over til barsel (men det er mulig jeg har glemt et måltid altså....) og at jeg fikk saft under fødselen (noe som førte til at de absolut skulle sette kateter på meg så jeg fikk lettet på trykket som de sa.......... Noe jeg ikke var enig i og ba de drite og dra! Så det ble ikke kateter!

Okei, da vet dere det........ Skulle egentlig svare litt på hva folk hadde skrevet jeg da, men ja.... dette ble langt nok alikevel!

Skrevet

Tar ikke den pakkinga sånn kjempeseriøst, men greit å ha litt kontroll synes jeg, selv om det ikke er lengre unna enn at vimsemann kan hente ting jeg mangler. Men er jo kjekt om de "viktigste" tingene er med, så han slipper stresse hjem når han helst sikkert vil beundre frk.bompi istedet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...