Gå til innhold

Treff for april-, mai-, juni-gjengen i Bergen i morgon (30.10)!


Fru Barbro von Kobro

Anbefalte innlegg

Det blir treff på Fridays måndag 30.10. kl 18. Skriv deg opp her dersom du har lyst til å bli med. Håper det er mange nye som har lyst til å bli med. Vi hadde det veldig kjekt sist gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg og takk for sist ;-)

 

Jeg må nok melde avbud til imorgen, passer dårlig dessverre..Uansett har jeg fått svar på hvorfor min lege trodde jeg var lenger på vei enn det jeg er. Grunnen er at jeg har en stor vannsyste som ligger rett ovenfor livmoren som må fjernes fort. Heldigvis er det ingen fare for bebisen men det var tøfft å høre likavel.. Men det var veldig godt å se det lille hjertet som slo så fint :-)

 

Vi får treffes en annen gang når jeg har fått fjerna vannposen og kan konsentrere meg om graviditeten! Synes du var en veldig koselig jente!

 

 

 

7+5 idag:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høyrtes ikkje noko gøy ut.. Håper alt går bra! I alle fall kjekt å høyra at babyen din har det fint. Har tenkt masse på deg sidan eg visste du skulle på ul.

 

Gler meg til å sjå deg på treff seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken! Dette går nok veldig bra, lover å holde deg oppdatert så avtaler vi en treff vettu :)

 

Ha det riktig bra så lenge med familie og bebis så snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg skulle gjerne vært med, men mandager er den eneste dagen i uken jeg ikke kan! Skrev sist gang at neste gang ble jeg med, men da får jeg heller skrive neste-neste gang (så lenge det blir på en annen dag:-) ).

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då får vi prøva å finna ein annan dag neste gang. Kjekt om du blir med då :)

No blir vi mest sannsynleg med på det andre bergenstreffet på Egon i kveld sidan vi berre er to påmeldte hos oss (sjå tråd på 2.trim for dei som er interesserte i å bli med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...