Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Denne uka har utviklingen gått med stormskritt... Mandag åling, tirsdag krabbing, idag opp på kne og tror dere ikke at hun akkurat reiste seg på 2 i lekegrinda(må få senka bunnen i en fart..) Noen som har tips til aktiviserende leker til jenta mi? De hun har blir hun fort lei, og da setter hun kursen mot alt som er ulovlig(les tv-benk(må visst få en med skapdører..), diverse ledninger, gnager murpuss på pipa, drar i duken(må visst ha nytt bord også, det vi har er så stygt at det MÅ ha duk..)) også blir hun så sinna når hun ikke får lov... Til alle dere som er bekymra for at barna deres ikke krabber...det er absolutt ikke noe å stresse etter... HJELP!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Har slutta å stresse jeg, min er 11 mnd og snurrer kun runt sin egen akse....av og til.....jeg nyter rolige dager jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Må være herlig... Hadde liksom tenkt de rolige dagene skulle vare litt lenger jeg..
#gurimalla# Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Det samme skjedde her,tidlig veldig aktiv. Leker med musikk var populært,tomme esker med diverse lokk,plastbokser,sleiver osv, og ødelagte fjernkontroller. De blir ofte lei av lekene sine,så en ide kan jo være å legge unna noen,for så å ta de frem senere, slik blir det jo noe "nytt" i lekekassa hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 - Kjøkkenutstyr: sleiver, kjeler, plastbokser - myk ball hun kan "jakte" på - byggeklosser som kan tas ut og puttes tilbake i eska. Seinere kan hun bygge med dem. - bøtte-i-bøtte-i-bøtte. (samme som over)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 velkommen etter.. min begynte å dra seg fremover når han var 5.5 mnd... han krabber ikke neda, men farten er srot nok for det.. stua er ikke interessant lenger, men derimot skoa i gangen, eller om han er så heldig at badedøra står oppe slik at han kan komme seg inn i dusjen... min liker godt å "lese" aviser.. eller som ovenfor... kjøkkenutstyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå