PetuniA *HøygraviD* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg,som er førstegangsfødende,har litt problemer med å forestille meg hva som er enklest. Fordi jeg skal kjøpe en barnestol for nyfødt,til bilen. Og jeg har en emmaljunga vogn. Og fikk høre at emmaljunga kommer med bilstoler som kan festes på vognunderstellet istedenfor bagen. Men så er spørsmålet mitt i hvor stor grad dette er praktisk? Svigers bor 2 timer unna,så blir jo sikkert kjøring,men jeg lurer litt på om jeg skal gå for vanlig bilstol,eller den som kan festes på understellet. For jeg regner jo med at den blir betraktelig mye dyrere..
adelia*termin 18/10* Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Babyer skal jo sitte minst mulig i bilstoler, så det med at du kan feste stolen i vogna tror jeg at jeg ikke hadde ofret en tanke. kjøp heller en stol som er kommet bra ut i tester.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Den er en sånn liggebilstol. Ser ut som en bag,men man kan forandre på støttene i forhold til hvordan barnet vokser.
jentebaby i hus Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 siden du har vognen fra før kan det jo sikkert være greit med sete også. Eg var selv og såg på vogn og bilsete på lørdag, vurderer sterk emmaljunga vogn +bilsete, tror ikke den var så dyr. det må jo være praktisk inn og ut av kjøpesenter istedet for at barnet blir vekket hver gang en går ut av bilen. lykke til med valget. synes selv alt er vanskelig, klarer liksom ikke å bestemme meg for den el den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå