PetuniA *HøygraviD* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Fikk høre at hun synes jeg var blitt så feit og stor, og håpte for min del at alt forandra seg etter jeg hadde fått ungen. Men jeg har bare gått opp 4 kilo og er 28+5. Så synes ikke det var så ille,for da er det jo for det meste ungen og alt det som hører med. Og jeg har hatt plager med ryggen, og da fikk jeg høre at sånn var det aldri før. Unge folk fikk aldri problemer med ryggen før,men nå så satt vi visst bare på rævva,så da var det ikke noe rart. Vel,kanskje like greit at jeg ikke ser a mer enn 1 gang i året.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Herregud for ei frekk dame da!! Er det mulig at voksne folk kan få seg til å si sånne ting!!?? Har selv ikke lagt på meg særlig mer enn hva du har, og jeg har også litt mer problemer med ryggen enn vanlig. Syns vi har vært flinke jeg som ikke har lagt på oss mer, og det er jo normalt at ryggen reagerer når man legger mer stress på den på kort tid!!! Syns du gjør det bra jeg! Og så syns jeg du skal prøve å glemme sånne kommentarer selv om det er sårende. Kanskje likegreit at du ikke ser henne mer enn en gang i året *klem*
doffine Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Eldre mennesker skulle ha sagt seg for gode til å si slike ting.... MAKAN!!!!! Hu er direkte frekk..... Det er ikke like enkelt å la være å ta slikt til seg, spes når det er fra ens egen familie. Men prøv å ikke tenk noe særlig over det....
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 hadde min svigermor kommet og sagt det hadde jeg bedt hu kysse seg i ræva... huff da... ja seriøst...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 Var farmor. Ikke svigermor. Svigermor er faktisk ganske støttende. Hu gikk opp 36 kilo når hu var gravid,og var ganske stor før den tid og. Men etter alle barna kom til ble hun lita. Så hu skjønner liksom at det er litt å streve seg igjennom. Farmor derimot er bare ondskapsfull. Men hu hadde bursdagen sin,og jeg tok igjen med:"Er du blitt så gammel altså? Jøss." hehe... Tenkte jeg skulle fortsette med:"Ja,nå er det ikke mye å se frem til lenger" Men den hadde kanskje blitt like drøy som den hu kom med...
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 sorry da misforsto jeg... beklager men hadde ikke respektert det fra farmora mi heller=)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 hehe,går greit. Er jo egentlig like ille hvem det enn kommer fra. Jeg ser henne så sjelden så jeg vil ikke gjøre meg til uvenn med henne på grunn av at hu er så trangsynt og dum. Da unngår jeg henne heller. Hun bor laaaaaaaangt unna og har ikke bil,så jeg slipper da å se henne her uventet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå