Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei:) Har termin om to dager, og har enda ingen navn. Vi har noen navn som jeg lurte om dere kunne vurdere eller rangere? Det står mellom 5 jentenavn og 2 guttenavn:) Englestoresøster heter Rose Agathe(som betyr Rose God), hvor Agathe er oppkalling etter hans mor. Hvis vi får en jente skal mellomnavnet være Amanda, etter min mor. Hvis det er en gutt skal han hete Wilhelm etter min kjæres avdøde far. Her er navnene og deres betydninger: Stella Amanda (Stjerne Elsket) Nova Amanda (Ny Elsket) Aida Amanda (Den som kommer tilbake Elsket) Lykke Amanda (Lykke Elsket) Lovisa Amanda (Berømt kriger Elsket) Johannes Wilhelm (Nådig Kriger) Elliot Wilhelm (Gud Kriger) Tusen takk hvis noen gidd å svare<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei Nikka og englejenta:) Selv synes jeg ikke så mye om dobble navn,men jeg synes Nova er vakkert...Derfor Nova Amanda. Jeg synes også Johannes er pent,derfor Johannes Willhelm.. Lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Slik vil jeg rangere lista di (ut fra hva jeg synes høres best ut og ikke hva navnene betyr): 1) Stella Amanda 2) Lovisa Amanda 3) Lykke Amanda 4) Aida Amanda 5) Nova Amanda 1) Johannes Wilhelm 2) Elliot Wilhelm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg likte Lykke Amanda og Stella Amanda best av jentenavna og Johannes Wilhelm best av guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 enig med volve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå