Gå til innhold

To tette(13 mnd)- står mellom easywalker sky og p&t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med noen av vognene? Jeg blir gal i denne jungelen av tvillingvogner/søskenvogner. P&T er utrolig smart og lett, men der får ikke den mindste sett bra rundt seg når den er stor nok til å sitte. samtidig får ikke den eldste sovet godt i vogna når babyen ligger i+at det ikke er plass til pose i søskensetet om vinteren.

Easywalker duowalker sky er bred(75 cm, men likevel av de smaleste side om side vognene), stor når sammenslått, men her får begge ligge. likevel er jeg ikke helt fornøyd med at ryggene ikke kan komme opp i 90 graders stilling.. Huff..Noen som kan komme med anbefalinger mellom disse når det bare er 13 mnd mellom barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen av disse, men jeg ville uten tvil valgt Easywalker sky. Jeg hadde ikke klart meg uten at begge får ligge, eldstemann har sovet mye i vår søskenvogn, så p&t hadde ikke passet meg. Men den er som du sier smart. Selv om jeg ikke helt har sansen for å ha den minste liggende helt nedi på bakken så og si... Det med ryggene er et problem på mange vogner av den lette typen, at ikke det blir helt oppreist stilling. Veldig kjipt, men sånn er det når den skal være så lett og uten aluminuimsstenger osv. mellom setene. Jeg kjøpte en GT safari dobbel, fordi vi ikke hadde råd til mer (og fikk denne ny for 1999) men den dag i dag angrer jeg på at jeg ikke gjorde en innsats for å få litt tilskudd fra besteforeldre til en dyrere søskenvogn. Feks en Easywalker eller en OTH UJ dobbel. Men men, gjort er gjort- lykke til iallefall!!!

Skrevet

Hadde helt klart gått for EW med den aldersforskjellen.... Det med stilling på ryggen oppreist tror jeg er en vanesak, snuppa vår satt fint i OTH selv om hun kanskje var vandt til å sitte i 90 graders stilling. Hos oss blir det 22-23 mnd begge, og vi skal ha OTH UJ dobbel.

Skrevet

Takk for tipsene:) Heller nok og til Easywalker sky, den er rimelig lik OTH vognen ettersom jeg har forstått og er jo god å trille.. Er det likevel noe OTH vognen har som ikke den nye Easywalkeren har?

Skrevet

Det finnes forresten en P&T vogn hvor barna sitter ved siden av hverandre også... Denne er bare 73-74 cm bred, og da kan man få lagt ned begge setene. Link til vognen: http://www.nextag.com/Phil-Teds-E3-Twin-506422841/prices-html

Denne selges på f.eks. www.alexi.no, men de er for tiden utsolgt og får inn nye vogner i november, tror jeg...

Skrevet

Den vognen har jeg sett, men likte ikke helt utseendet på den. Sikkert en bra vogn, likevel og takk for tipset:)

Skrevet

hei

vi får også 13 mnd mellom våre

jeg har falt litt for babytravel vognen som i usa heter valco, du kan se den på valcobaby.com

kan ha hard bag til babyen

Skrevet

Jeg har gått for E3 P&t. Har ikke brukt den så mye ennå, men har vært på noen skikkelige prøveturer med lånte barn. Våre blir det 18 mnd mellom.

Eneste jeg ikke liker med P&T er at låsen til framhjulet sitter fremme ved hjulet og ikke på håndtaket. Samme med at det ikke er håndbrems. Ellers er vognen veldig god den. Og det er fint plass til sovepose på eldste mann (i alle oppkoblings måter!), jeg kjøpte med den som hører til p&t. Og barnet sitter faktisk godt og sitter fint når de sover også. Selvom de får en litt oppreist stilling. Det er jo faktisk ikke noe annerledes enn hvordan barnet sitter og sover i bilstolen. Så de er jo vant til en slik stilling å sove i. (iallfall hvis dere kjører litt bil)

Jeg er helt frelst med fremkommeligheten på vognen. Min søster har hatt carena tvillingvogn og har nå en GT safari. Der søsknene sitter ved siden av hverandre. Det er mye mer styr å gå rundt i butikker med den. Du må virkelig tenke hvor du går! På grunn av bredden på vogna. Oppbevaringsmessig er det også en større utfordring og plass i bilen.

Og det er faktisk litt styr med at søsknene plager hverandre når de sitter ved siden av hverandre. Den eldste skal ordne og styre og passe på lille gull. Og det er jo ikke alltid forståelsen av hva som er greit er helt til stede.

Dette er noen av vurderingene vi gjorde som førte til at vi valgte E3 P&T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...