Gå til innhold

Den mye omtalte slimproppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste uken fått mye slim på toalettpapiret ner jeg har vært på do. Og så har det begynt å lukte mye strammere (ikke god lukt for å si det sånn). Jeg lurer på om det kan være en slimpropp som er iferd med å gå selv om det ikke er spor av blod i det? Må det være blod? Jeg har også hatt mye menssmerter og magevondt som kommer og går uregelmessig i hele går og i dag.

Hva tror dere jenter? Jeg er i uke 37 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært fint viss noen tok seg tid til å svare...:)

Skrevet

Hmm.... hvorfor spurte ikke jeg JM om det på fredag? Jeg oxo har en stram lukt når jeg er på do, m har liksom ikke lagt merke til noe ordentlig slim enda, m så faktisk at det var litt brunlig utflod... Og JM sa at det trengte ikke være rødt, m mer brunt... Jeg har oxo mye kynnere om dagen, så kanskje det er slimproppen som driver på?? Jeg er i uke 36..

Skrevet

Ja det er starten på slimproppen som løsner sakte men sikkert;)

Det er ikke alltid man får det med seg at den går heller, det kan være mens du bommelommer på do feks, man kjenner ikke at det løsner.

Skrevet

Akkurat dette opplever jeg også for tiden, men jeg er i uke 38, og jeg har ikke luktet på slimet, men har menssmerter i ny og ned, hadde i hele natt i går og litt om dagen, og i dag!

Skrevet

Slimproppen kan være blank, grønn, gul, brunaktig...

Det må ikke være blod ilag med nei, men når man ser antydning til blod er det nærmere fødsel i alle fall. Det er et tegn på at livmormunnen er under modning og utvidelse.

Kynnerne skal du bare hilse velkommen, de gjør ventetiden litt kortere i alle fall =)

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Er nok slimproppen som holder på å gå hos meg da. Har kommet mer i kveld. Kjente på det og det var veldig slimete. Ikke bare vått for å si det sånn.

Hva mener du med at kynnerne korter ned på ventetiden? Hjelper de på?

Skrevet

Kynnerne hjelper til med modningen ja, så jo kraftigere de er, jo mer påvirker de livmormunnen og åpningstiden blir forkortet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...