Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 om du er testet for hiv blir det påvist om du har smitte eller ikke
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 ja, men er det ikke noen måneder etter ellernoe sånt? jeg har testa negativ, men vet ikke om det var for tidlig liksom.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Det kan ta opp til et halvt år. Er man i tvil, er det det legene sier om den er negativ.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! jeg jobber med det der.. kan påvises ganske tidlig, nesten med en gang for man bruker ofte kombitester som påviser både antigener og antistoffer, dvs det som smittet og kroppens "svar" på det.. før var det kun svaret og da tar det lenger tid.. men dersom du er usikker, ville jeg jo tatt en ny prøve etter noen mnd uansett, men negativt resultat er ganske sikkert, iallefall etter noen dager..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 bør vel være sikker etter to og en halv måned da? var da den blei negativ. "han" sier han er frisk så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå