3 prinser <3 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Et lite spørsmål! Må fedrene ta ut sin fedrekvote rett etter vår permisjon er ferdig, eller kan de vente en mnd?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tror de må ta den rett etter vår, hvis du vil bruke de siste ukene til pappaen. Her tok pappaen en måned midt i min permisjon, og det funket fint for oss. Det går også an å dele opp, slik at han tar en dag i uken osv. Bare å være kreativ...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Godt spørsmål, lurer jeg også...så derfor bretter jeg opp ermene og dytter!
nutri Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hvis ikke han tar den inni din permisjonstid (f.eks han tar perm mens du har ferie så er dere hjemme sammen), så må han ta den rett etter.
Snurrepippen Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Det tror jeg ikke. En jeg jobbet sammen med hadde fri hver fredag isteden. Mulig det var en spesial-avtale med jobben, men det vet jeg ikke.
Nå blir det to :-) Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Da jeg hadde permisjon sist (for fire år siden) var det i alle fall slik at pappapermen måtte tas i tilknytning til resten av permisjonen. Enten rett etter, eller inni mellom et sted, mens mammaen jobber eller har ferie. Tipper at de som har fri en dag i uka har en eller annen form for tidskonto. Har du sjekket på www.trygdeetaten.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå