Gå til innhold

AmmeBH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det best å kjøpe amme-bh? Er i uke 27 og har ikke begynnt å produsere melk enda så da er det vel bedre å vente da eller? Puppene blir vel enda større etter hvert?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine vokste ikke før rett etter fødsel, men hadde et par i bakhånd noen uker før termin. kjøp noen som er ganske elastiske og heller kjøp inn da du er hjemme fra sykehuset. puppene vokser da man får melk, men de er ikke like sprengte etter noen dager.

Skrevet

Jeg har allerede begynt med ammebh'er jeg. Har vokst utav de jeg bruker til vanlig, og da fant jeg ut at jeg liksågodt kunne kjøpe det.. Ikke dyrt heller på H&M. God komfort også;)

Er forresten kommet til uke 12 nå..

Skrevet

Puppene mine vokste ikke noe særlig sist gang selv om de var så harde og melkesprengte at det gjorde vondt å ha på seg en tettsittende genser.

Jeg kjøpte noen amme bher på spar kjøp og var veldig fornøyd med både kvalitet og pris...

Skrevet

Jeg ville ha ventet med å kjøpe det.. Sist hadde jeg kjøpt inn 2-3 stykker før fødselen. De passet ikke i det hele tatt da jeg skulle bruke dem. Puppene ble _enorme_!!!! et par dager etter fødselen. Ja, jeg mener enorme og stygge.. he he.. fikk sjokk da jeg så meg selv i speilet. Det varte i drøyt ei uke. Måtte kjøpe ny amme-bh i størrelse jur-holder.. Deretter ble de helt forandret så jeg måtte kjøpe inn noen andre. Det lønner seg å ikke kjøpe de billige. Jeg følte at de ikke støttet nok. Endte med et par dyrere, og de var redningen ;)

Lykke til i ammeBH-jungelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...