Gå til innhold

ja ja nå var det hvis en nr 5 på vei

amela .78.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer, saa hyggelig. Det er flott at det fortsatt er noen som faar mange barn, og det er utfordringer med ikke aa faa barn, aa faa et barn, aa faa mange barn og alle andre mulige situasjoner ogsaa, saa det ville jeg ikke tenkt for mye paa.

Tenk saa heldige dere er, og tenk saa heldige barna dine er! Og dersom du er foedt i 78 og allerede har 4 barn og et paa vei, saa er du jo utrolig ung, og vil enda ha tid som ung voksen naar du har halvvoksne barn.

Tvi, tvi, og husk at ingen har noe med hva dere gjoer, klart det er hyggelig. Det er alltid bedre aa ta det som kommer naar det kommer enn aa bruke masse tid og energi paa aa bekymre seg for det som kanskje skulle komme....

Annonse

Gratulerer så masse :-)

Synes det er fint å høre om flere med mange barn. Er selv på vei med nr.7 og har ofte følelsen av å være den eneste med mange barn. Kjenner ingen med flere enn 3. En får ofte kommentarer, men det bryr jeg meg ikke om. Det er herlig med mange barn. Her har ikke alle vært planlagt, men like velkommen :-)

koselig og få så mange gratulasjoner, føler egentlig jeg trenger det. tror ikke familien min blir så posetivt overaska, men det får gå. Du som er på vei med nr 7 må jeg virkelig si jeg beundrer, dette blir nok min siste. dere må kose dere masse med magene deres alle sammen, det skal jeg gjøre ekstra mye, siden det er siste gang jeg går gravid.

He He, det var nesten som å høre meg selv:-) I morgen er det ei uke siden jeg testa positivt.Og det med nr 5:-) Det sjedde litt uventa fort, hadde tenkt å vente litt da, siden minste mann bare er 1 år. Men men, det gjør ingenting, greit å bli ferdig og. Det blir nok den siste våres også.Min termin er 10.07.07.Din da? Jeg er 77 mod. og 2 år mellom alle barna. Hvor tette er dine?

Gratulerer med nok et lite nurk:-) ps.kan jeg få holde deg i hånden når vi forteller famile? Gruer meg litt,he he:)

har termin den 29 juni. det er bare 14 mnd mellom de første men ca 3 år mellom de andre. fint og se det er flere med 5 mann på vei, og ja det høres bra ut med og holde hender når vi forteller familien. gruer meg veldig til det, mamma svimer nok av....

Annonse

Hei på dere. Så flott at det er flere med mange barn. Venter selv min 5. nå i november. Har termin 22. nov, men det blir før. Babyn har vansker med å legge seg rett veien. På siste ul lå han med hodet ned, men på skrå i en merkelig u- stilling. Tror han var på vei rundt, men pga at hodet var ned ble det ikke satt opp ks. Etter at undersøkelsen var ferdig var han med rompa ned igjen. Skal tilbake på ny ul fordi hun fant ut at hode og lårbein var på gjennomsnittet, men magemålet tilsa at ungen var 30 % over snittet. Får derfor ikke gå over termin, pga trangt bekken. Får da se hvilket leie småtten i magen har. Tror nok de får seg en overraskelse, ja.

Gleder meg til å bli ferdig, nå. Mente også at dette var siste da jeg ble gravid, men tiden vil vise. Dette blir min 4. gutt. Har jente som nr.3. Mista også en liten jente midt i sv. skapet i August -05.

Lykke til med nr 5. Familien blir sikkert vant til tanken etterhvert. Det ble de her i allefall. Er jo koselig med mange barn, synes jeg. Dessuten blir de mer vant til å ta hensyn til andre, og å dele. Jeg fornærmer sikkert noen med å si at jeg mener at de med mange søsken ofte blir mindre bortskjemte enn mange av de som er i en liten barneflokk eller er enebarn. Ønsker deg lykke til videre.

Så morsomt!

Jeg venter nr 5 også. Har termin 24. november. Så det er når som helst nå.

Hvor gamle er de andre barna dine?

Det er så fint med mange barn. Noe stress ogsånt, ja. Men så mye kos og morro!

Jeg er sikker på at det er denne tiden nå med småbarn som jeg kommer til å lengte tilbake til en gang. Koser meg gløgg ihjel!

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...