MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Ser du har skrevet om rykingener hos noen andre her. Har ei lita jente på snart 6 mnd. Hu har hatt rykninger fra hu var ca tre dager gammel. Har ikke hatt det hele tiden. hadde det til hu var en uke gammel. da var vi lagt inn på sykehuset igjen og di tok og sjekket hu for alt. ingen ting ble funnet. og det ga seg bare. da hu var tre mnd fikk hu det igjen og redd som jeg ble kontaktet jeg legen da var det tilbake på sykehuset. tok en ny eeg men fant ingen ting og det ga seg igjen. så var det nå i uke 41 at det var tilbake. men på en helt annet måte. HU skrek vær gang krampene/rykningene kom og ble helt borte. frådet og øyene rullet rundt i hodet på hu. da var vi lagt inn igjen. men jeg får ikke svar på hva det kan være. kan det være det du kaldt tics? Er veldig ute etter hva dette kan være. Noen andre som har vært borti lignende? Di sier hu skriker seg bort men hu fråder og rister i hele kroppen! Håper på svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå