Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Og hvor i magen kjenner man det lissom? Er jo litt kjekt å være forberedt.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Da gjør det vondt og de kommer ofte, altså starter kanskje med 10/15min mellomrom og varer i 30sek, så øker de og varer lengre og lengre, men kommer oftere!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Opp og gå...og om det ikke gir seg da er det rier...gir de seg så er de kynnere. Hilsen en med 3 barn
Edliv Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Hmm... man bare vet det på en måte...har to fødsler bak meg, og har aldri vært i tvil når riene starter. Gjør vondt på en helt annen måte enn kynnere. Spennende er det og, plutselig vet man at man snart sitter med et lite barn i armene! Lykke til. T-9
selfangerkjerringa Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Sier det samme som Edliv - man "vet" det bare på en måte... det er ganske håpløst å forklare
2nj♥ Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Kynnere gir seg om man skifter stilling, det gjør ikke rier. Jeg kjente de mest som vondt i magen, men også vanlig å kjenne vondt i korsryggen..... Vanskelig å si akkurat hvordan det kjennes, men som de andre her sier: "man vet det bare".
Tiddelidu Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Du kjenner når de setter i gang. Jeg var i allefall ikke i tvil. Måtte bare støtte meg til det nærmeste jeg fant og vente til det gikk over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå