Gå til innhold

noen fra eidsvoll her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er født og oppvokst på jessheim.. flytta litt rundt, men flytta til eidsvoll i 98.. og nå i sommer fløtta jeg drefra... hehe.. men bor ikke så alngt una, men det er i eidsvoll jeg kjenner flk, og ikke her jeg bor nå for å si det sånn ..

Annonse

jepp, er 87 mod.. så blir 19 når jula trenger seg på :P hehe... gik k ikke på skole på jessheim da.. ikke før i femte klasse, for mamma er glad i å flytte :P men nå har a endelig bosatt seg på jessheim igjen. hehe.. så lillesøster går på døli, og lilleror på allergot.. hehe

Det var VELDIG planlagt egentlig. Eller det vil si, vi trodde det skulle ta litt lengere tid å bli gravid. Hadde ventet meg termin rundt juli/august. Men jeg ble jo gravid nesten med en gang så da ble det mai i stedet.:) Men det gjør ingenting. Grunnen til at vi skulle vente til litt senere er fordi vi har en jente på 5 år fra før, og hun begynner på skolen til høsten igjen. Det er så greit og gå hjemme det første året hennes på skolen.

Hva sa faren?

oki :) faren her ble kjempeglad.. han er noen år eldre enn meg, og har to fra før av :) men øsnak seg flere barn.. så han ble kjempeglad han.. :) det er positivt :) hehe.. snakker om skole ja. lillebror(min yngste) startet på skolen i hlst han :)

Ja ja. Det kan jo være litt aldersforskjell mellom søsken også :) Men det er jo sunt på en måte også. Ingenting skader.

Hvordan er formen din da?

Min er bra den. Den har ikke vært det, men nå er kvalmen over og jeg føler meg egentlig ganske "normal" I den grad en gravid kan føle seg gravid.

Jeg skal på kontroll til legen i morgen. Det skal bli spennende å høre hva hun har å si :)

Har du vært til ultralyd? Jeg var på ultralyd når jeg var 7+3. Det var helt fantastisk å se. En liten flekk (som min mann kalte det), med et fint lite hjertet som slo. De trodde det var noe galt, derfor var jeg inne, men alt var i den skjønneste orden. :)

Annonse

nei, har ikke vært til ul.. men har utrolig lyst til å spørre legen,, om jeg kan få en før jeg skal ta ordinære.. klarer liksom ike helt å tro det er no der. selvom jeg har vært i dårlig form, og har pupper som er vanskelig å leve med for å si det sånn :P

ellers skal jeg til legen på tirsdag, ble så stressa på 1 kontroll pga jeg er livredd for blodprøven jeg sku ta :P

elelrs er vel formen grei, men har ikke energi.. er så slapp, og legger meg til normal tid, men sover lenge..

Sliten har jeg også vært. Men er ikke så ille der lenger heller.

Det med puppene er jeg enig med deg i. De er VONDE :)

Men det blir jo bedre etterhvert eller no :)

Jeg skal til jordmor i Sundet den 23 november tror jeg det var. Er det der du skal gå også?

Men jeg må ordne litt middag snart jeg. Mannen min kommer hjem fra en trim-tur om en halvtime eller no, og da er det greit og ha begynt på middagen. Det var veldig koselig å skrive med deg. Håper vi kan følge hverandre. Jeg har jo bare bodd på Råholt i litt over 2 år, så jeg er ikke så kjent her. I forhold til gravide og sånn. :)

Vi må snakkes her senere.

jepp.. neh, flytta som sagt i sommer, og bor på løten nå,.. men er ikke langt å komme meg til eidsvoll da.. men alt av jordmor/lege osv blir her oppe..

jepp.. bare å svare her, ller lege nytt innlegg når du er ferdig med det du skal gjøre det, så svarer jeg. skal g jevnlg innom her for å sjekke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...