Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå.

Så du hadde vært inne på tri1... Har ikke vært inne her på en stund nå, hatt det travelt de siste dagene med å få alt i orden til bursdagsfeiring i kveld.. Føler meg ikke alltid helt vel inne på tri 1 heller, så da er jeg ikke her så mye lenger..

Hvordan går det med deg da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du har bursdag i morgen ikke sant? Eller er det i dag??

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIN. Håper du får en kjempe fin bursdagfeiring i kveld og kos deg masse.

Jeg har IKM i dag. Ingen tegn til mensen, men testa nettopp negativt med CB digital:=( Så sjansen for at jeg er gravid nå er veldig liten.

Ikke noe annet å gjøre med å tenke positivt og stå på videre.

Klem klem

Skrevet

Har bursdag i morgen ja :D :D Takk takk.. Skal kose mg masse. ;)

Hum... Du har ikke en test som IKKE er digital da?? Jeg testet negativt med CB to dager før IKM, men testa med enkel test når dere ba meg om det, og den var positiv :D Jeg håper og krysser fingrene o beina for at du er gravid ;)

Stå på snuppa ;D

Skrevet

Jo jeg har en vanlig CB liggende også. Men kan ikke tenke meg at den heller blir noe positiv. Men du gikk flere dager over IKM før du testa positivt? Var det ikke sånn da???

Skrevet

Joda, det stemmer det.. Jeg hadde IKM onsdag, og testa mandag morgen.. Så de var noen dager over.. Kan jo hende at du har treg produksjon av HCG da?? Du har forresten ikke nattskift???

Skrevet

Ja var sånn det var. Jeg tok jo en vanlig CB om fredagen. Blank negativ. Ikke antydning til svak pluss en gang.

Jeg jobber ikke nattskift nei. Er sykemeldt for tida også.

Skrevet

Bare sniker meg inn her for å gratulere Trine med dagen i morgen !

Ser du skal ha bursdagsfeiring i dag også, så jeg vil ønske deg en fin kveld og en super dag i morgen ! :)

Juhuhenta, det var synd å høre at denne testen også var neg. Men du må ikke miste håpet ! :)

Vi er mange som heier på deg og du hører jo her mange eksempel på at flere har blitt gravide etter blanke tester ! ;)

Klem til både bursdagsbarn og prøvere !!

:)

Skrevet

Hum.... Jøsses da!! Kanskje du er som Lone, at det går litt tid før den er positiv!!!?? Jeg satser på det jeg ;)

Hender at de som jobber natta har litt problemer med syklusen, jeg opplevde iallefall det.. ;)

Om et par timer skal jeg ut og tenne fakler og pynte ostekake ;D Jippi ;) Gleder meg til å få litt besøk.. Like spennende og se hva som dukker opp.... Og med hva så mener jeg min farmor......

Skrevet

Takk for det ;)

Skal på seinvakt i morgen, så jeg håper at alt går rolig for seg :D

Skrevet

Åh, det hørtes koselig ut !

Jeg hadde en stor dag den 19 og jeg fikk bare besøk av onkelen til sambo.

Så jeg ble litt skuffet, men for all del ! Jeg skal ikke klage. Jeg hadde ellers en fin dag med samboeren min og han laget til og med middag til meg ! :)

Hehe.

Håper uansett at du får en super feiring og at senvakten din går rolig for seg !

Klem fra

Skrevet

Hhe.... Fylte du rundt tall da?? Jeg fyller 24 (huff), og ser ikke akkurat på det som en stor dag.. Neste år når jeg blir 25 blir det ikke så rare feiringa ettersom vi da har en liten tass på 4-5 måneder.. MEEEEN, det skal sies at hvis alt går bra og vi har en liten tass\tassine da så er verdens lykke i orden her hjemme iallefall :D

Koselig av samboeren din og lage middag til deg da :D Hehe.. Lykke til videre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...