Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Flere som også har vondt i området mellom puppene og magen???
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 hvor langt er du å vei??? jeg er nå i u 32 og det er nok slik hos meg grunnet at livmoren har kommet så høyt opp at det presser på mellomgulvet eller det området mellom pupp og mage.,.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er i uke 34 og har merket det i et par dager nå, synes det begynner å bli veldig plagsomt.....:S
mamma til Armand & Even Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er i uke 34 og mye vondt mellom puppene og magen. jeg har mest vondt om kvelden.jeg tror det er vannlig.
Bellen Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Oh ja, jeg sliter med dette når jeg sitter! Det er ganske snodig egentlig for magen sitte ganske langt nede, men det kjenne ut som de øvre magemuskelene blir stående i spenn når jeg setter meg. Spesielt hvis jeg blir sittende litt sammensunket, så jeg må prøve å sitte så rett i ryggen som jeg bare kan.
Trinic Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Jeg er i uke 30 og har følt det samme noen uker, men det er når jeg sitter. kjennes ut som det er ribbeina som får gjennomgå fra alle kanter... ihvertfall veldig slitsomt hvis man skal sitte over lengre tid... Men det sikkert litt med hvordan jeg sitter, sitter sikkert litt sammentrukket jeg, viler på magan liksom...
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Jupp, akkurat som det gnager på Hside, går inn i uke 35 og da skal visst livmoren ligge på det høyeste
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Har også merket det den siste uka, er i uke 32 nå...litt sånn akkurat som om jeg er støl-vondt liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå