Gå til innhold

Da er det vel slutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kranglet med typen. Han skrek at jeg er gal i huet flere ganger, og kalte meg nazi og sa jeg var en ond person. Videre fikk jeg beskjed om at både han og forledrene mener han har det bedre uten meg

Han har gått langt over streken for hva som er greit for meg, så tok av meg ringen og slang i trynet på han.

Ser ut til at jeg må klare meg igjennom dette svangerskapet alene, og vi må vel dele foreldreretten til datteren vår.

Han pleier å si masse ting han ikke mener når han er sint, men jeg finner meg ikke i det lenger, og de tingene han så nå er så jævlige at det skal mye til å tilgi og glemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ikke prøve å si jeg skjønner deg,...

men dette fortjener ingen...

når han som skal være far til ditt barn å være støttende mot deg å elske deg sier sånne ting til deg sårer det mer en noe annet..

jeg syns du gjorde det rette..

du skal ikke finne deg i hva som helst..

håper du har mennesker rundt deg som kan trøste å støtte deg i denne tiden fremover,for det trenger du...

håper virkelig det går bra og du finner ut av ting..

klem

Skrevet

Hei..

e må sei me eni i forrige innlegg, du ska ik finn d i sånnt fra den som liksom ska var gla i d å støtt d i godt å dårli.. klart main krangla avåtil,d gjør jo dem fleste men d betyr ik at main ska behandle kvaranner dårli å vær stygg me den main e gla i..

håpa å at du har familie å venna rundt d som kan ta vare på d å støtt d. du virka no som en person som ska grei d gjennom d som mått møt d i framtia..ska litt mot til før å gi hain "fyken".. du e tøff. lykke til videre,håpa alt ordna se før d..

klemz

Skrevet

Huff, så vondt da.

Det er bra du setter grenser og ikke godtar alt, selv om det nok sikkert er fryktelig vanskelig for deg. Håper det ordner seg for deg og at du får det slik du vil ha det i livet ditt. Enten det så være om dere finner sammen igjen, eller om du fortsetter på egen hånd.

Lykke til!

Skrevet

Takk for støtten!

Det er godt å vite at noen er på min side!

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skjedd noe nytt?

Skrevet

ja vi er veldig interessert i å høre om du/dere har funnnet ut av ting...

håper det går bra!!

Skrevet

Kan ikke akkurat si at vi har funnet ut av ting. Har kranglet i hele dag, og han sier han står for alt han har sagt, så det er det vel ikke så mye mer å si for meg heller...

Han spurte forresten om jeg skulle bli feit igjen når jeg spiste sjokoladekake i stad. La på meg mye i forrige svangerskap, men gikk ned igjen alt + 12 kg til i løpet av det første året etter fødselen, så kommentaren var litt unødvendig. Men det hører jo med til historien at han kalte meg overvektig to uker etter forrige fødsel. Koselig...

Har prøvd å se etter leilighet på nettet, men vet jo ikke hvor mye lån jeg kan få, så får vel ringe banken i morgen. Har ikke lyst til å bli boende her, for jeg kjenner ingen andre enn svigers i området, og de har jeg ikke noe behov for å ha så mye kontakt med. Har aldri følt meg ordentlig velkommen der.

Skrevet

herregud!!

han der er ikke noe å samle på...

fatter ikke at han kan si noe sånt til deg..

fatter det IKKE!!

det er nok best å finne deg noe eget..

det stikker litt kjennr jeg når du sier du ikke kjenner noen i området..

absolutt ingen du kan søke trøst eller ly hos til det verste legger seg??

når han kan si noe sånt til deg så må du bare stikke..

det der skal du ikke finne deg i....

Skrevet

Det er ikke så lett å bare dra. Vi har jo et barn fra før.

Familien min bor under en time unna, men jeg har ikke bil, så får heller håpe at jeg finner et nytt sted å bo så fort som mulig, men spørs hvor lett det blir, for han har sagt han skal bruke all sin tid fremover til å finne ut hvordan han kan bli kvitt meg fortest mulig, og hvordan jeg skal få minst mulig penger...

Tror det kan bli tøft fremover. Det er helt for jævlig at han er faren til mine to barn, og at jeg må forholde meg til han resten av livet.

Skrevet

ja skjønner veldig godt det er vanskelig...

føler så med deg..

kan ikke tenke meg hvordan du har det nå..

hvorfor er han sånn da?

har han plutselig blitt sånn??

han er vel ikke voldelig også?

Skrevet

Vi har hatt våre problemer en god stund, men han blir bare verre og verre. Og visse ting har jeg sagt ikke er greit å si, selv om han er sint. Han pleier alltid å si masse dritt han ikke mener når han er sur, og det godtar jeg ikke, for det ender alltid med at jeg er lei meg i flere dager, mens han har glemt hele greia. I tillegg viser han ingen forståelse for svangerskapsplager, og hvis jeg er sliten er det stakkars han som er sammen med en som meg...

Han er ikke voldelig, men noen ganger vil jeg heller at han slår meg hardt i ansiktet med en spade enn å si de tingene han gjør. Det er mye vondere nå. Jeg er kanskje ekstra sensitiv fordi jeg er gravid, men nettopp derfor burde han også være litt mer varsom.

Er helt utslitt, jeg.

Skrevet

Men når det er snakk om penger kommer han ikke langt så lenge dere har et barn i sammen å et til på vei...

Så hvis dere har kjøpt hus,bil ol skal det deles helt likt så lenge dere ikke har skrevet noe om at den ene skal ha mer osv...

Foreldre med barn i sammen er det samme som å være gift nå til dags..

lykke til :)

Skrevet

skjønner..

jeg skulle ønske jeg kunne gjøre mer enn å bare snakke med deg på nettet...det skulle nok alle som leser dette..

får skikkelig vondt av deg...ingen som fortjener det du går gjennom nå..

kjenner til det at gutten sier ting han ikke mener når han er sur å sint,men ikke til den graden du beskriver her..

fatter ikke at han kan gjøre dette mot deg..

å jeg skjønner dette må være kjempe vanskelig for deg,men jeg tror også du vet at du ikke fortjener dette og for dine barns skyld ikke kan være sammen med han mer...

kan ikke få si det nok,skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre mer enn dette..

Skrevet

Det hjelper mye at du tar deg tid, og at du støtter meg.

Tusen takk.

Stor klem fra meg

Skrevet

håper det hjelper LITT vertfall...du har uansett gjort inntrykk på meg idag..

håper du gir tilbake melding på hvordan det går med deg fremover..

tenker på deg

stor klem !!

Skrevet

Jeg tror du gjør rett hvis du går fra han.

Har selv vært sammen pappaen til dattern på to år i 6 år.

Vi hadde det kjempe fint i begynnelsen, men når jeg var gravid med henne og etter hun ble født ble ting verre og verre.

Han kunne også kalle meg de styggeste ting, og til dels fant jeg meg i det fordi vi har barn. Det ble slutt i beg av juli, to uker etter fant jeg ut at jeg er gravid. Han har ikke hatt dattern vår en eneste gang etter det ble slutt, har besøkt henne her noen ganger. Han var aldri noe flink å stille opp når vi var sammen heller.

Jeg ser på dattern vår og kjenner det på meg selv at vi har det bedre alene, deilig og slippe all krangling, og å føle at man bor i ett glasshus!

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Uff,dette var utrolig leit å høre..

Får helt vondt inni meg når jeg tenker på hvordan du har det nå..

Vil bare si at du får det mye bedre uten han,ingen fortjener noe slikt og å ha det slikt i livet sitt.

Du får prøve å tenke fremover,både for deg selv og begge barna dine sin skyld.

Jeg ønsker deg lykke til!:)

Skrevet

min eks var på samme måte og det tok meg altfor lang tid å flytte fra han. måtte vente til han hadde skadet meg fysisk faktisk, 3 ganger før jeg forsto at det ikke var MEG det var noe galt med...

sikkert lett for andre å si men du har det i så fall mye bedre uten han om han ikke har kuttet ut enda og "bare" sier det når han er sint... hva blir det neste???

Skrevet

Nå har jeg hørt de stygge tingene mange nok ganger til at jeg begynner å tro på de... Det er det som er helt for jævlig.

Vi har en datter, og jeg lurer på hvordan han kommer til å behandle henne fremover når hun blir større og begynner å si i mot han. Vi har allerede kranglet mye om kostholdet hennes. Han er livredd for at hun skal bli tjukk, så han bare bestemmer at hun er mett hvis han synes hun har spist for mye, selv om hun sier selv at hun ikke er mett. Stakkars jenta mi kommer vel til å få spiseforstyrrelser i ung alder når han fokuserer så mye på mat og å skulle være tynn nå.

Er egentlig litt redd for å overlate henne i hans varetekt annenhver uke. Han er nemlig veldig opptatt av at jeg ikke skal få se henne et sekund mer enn han.

Skrevet

Huff huff, håper det går bra med deg!

Ikke noe kjekt det der...Har selv en eks som er helt lik og livet mitt har aldri vært så bra som etter at jeg fikk han ut av livet mitt (en del år siden nå..ungene er 7 og 9, og jeg og ble alene i løpet av andre svangerskap)!! Det var tøft den første tiden, men det er bare godt å se tilbake på nå i ettertid!!!!

Mitt råd er at du ikke må finne deg i å bli behandlet på denne måten, for han kommer ikke til å forandre seg...Min eks har ikke gjort det og har nå fått barn med en ny en, og tro det eller ei så er han på akkurat samme måte med henne og har nå fått foten bak av henne også!!!!

Sånne typer lærer aldri, heller ikke når det er for sent...

Håper alt ordner seg for deg og de små gullene dine...Det fortjener du virkelig :-)

Stor klem fra en som endelig har funnet en god mann og venter nr tre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...