martemaren Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 eg ha et problem.. guten min e snart 9 mnd,og vi ha akkurat gått over fra vanli pampers til sanne easy up pants.. men dei virka så trange rundt låra.. men de e rett størrelse i forhold te kilo... nokne som har samme problem,og evt ei løysing??
Anno Nym Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Du får bytte merke/bruke en større størrelse. Ikke alltid kg-henvisningen på pakken stemmer. Barna våre er forskjellige..noen er store og korte, mens andre er lange og tynne!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Flere som sier at pampers er trangere rundt låra enn libero sine.
Lille lille Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Vi gikk over fra Pampers til Libero da vi byttet fra vanlige bleier til "easy up" eller Libero: "up & go". Synes Libero-bleiene virker bredere og bedre. Litt synd at det er bleieavtale på Pampers på nærbutikken vår, men det får så være...
martemaren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 takk for svar.. skal prøve libero sine når eg kjøper nye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå