Gå til innhold

Smugs,Tralle Troll,Libra,Vipsen,Ine,@bc og Jakul...

Anbefalte innlegg

Det er/nærmer seg ikm,og vi har vel kommet så langt i syklusen at et hvert toalett-besøk gir oss sommerfugler i magen..

Er det noen som har magefølelsen på at dette har lyktes?

Vi jakter vel på symptomer alle og enhver tenker jeg...Mine symptomer kan like gjerne være tante symptomer...men noen andre kan forhåpentligvis slippe jubelen løs..

Jeg krysser fingrene for dere !

Klem fra

Fortsetter under...

Hei vilsågjerne :o)

Hyggelig at du spør! Men dessverre så kom tanta presis som fy i dag også :o(

Så nå er jeg inne i den oppgitte perioden igjen. Sukk, sukk og atter sukk!!

Håper noen av dere andre får en stor oppmuntring denne gangen!

Har du også ikm i dag vilsågjerne?

Jeg satser alle kort på deg! Det fortjener du!

Klem

Jeg hadde el to dager senere enn forventet denne pp,så ikm blir for meg på tirsdag..Det er lov å håpe...men det er også greit å være realist...Vi får håpe noen av de andre jentene har positive nyheter...Uansett så får vi holde hverandre ovenpå,og heie hverandre frem..Går det ikke nå,så får vi satse på neste gang C";)...

Hei Vilsågjerne!

Takk for omtanken! Her kjennes det etter om det kan være noe på gang, men det er neppe annet enn tantebesøk som er i gjære. Følte meg rimelig sikker på det da jeg for litt siden tok et dypt dykk i en pose med sjokolade... Må ha det, bare må ha det! Det er et typisk tegn på nært forestående tantebesøk for min del... Men, har ikm først på tirsdag, så vi får vente å se.

Krysser fingrene for deg Vilsågjerne, og alle dere andre! Er veldig glad for at jeg har dere!

Klem fra

Hei Vilsågjerne

Hyggelig å bli husket! Jeg har ingen symptomer på at det har lykkes denne gang heller, snarere tvert i mot. Jeg føler meg litt dum som tror at jeg skal lykkes - jeg er så innmari vant til å bli skuffet. Det tok meg 15 år å bli gravid første gang - det er mange måneder med skuffelser det..... Nå har vi prøvd over et og et halvt år på nr. to så jeg har venter vel egentlig ikke at det skjer noe nå heller.

Men lykke til til dere andre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...