Gå til innhold

Gode babyalbum...????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må se å få kjøpt meg en sånn bok med første ditt og første datt, med plass til bilder og diverse...ambisjonene m å lage et selv var litt vel høye.. Tenker på sånn til å fylle inn om fødsel, dåp, vekt, vaksiner, tenner, mat, drikke, krabbing, gå, jul, bursdag osv... Noen som vet om noen bra bøker? evt hvor man får tak i de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norli og notabene har den som vi har til begge våre jenter, den har plass til alt du beskriver og litt til ;o) Masse plass til bilder og ;o) Heter "Da jeg var liten", gul perm på den, lommer til diverse kort o.l, "ringperm"-aktig så det er plass til myye.. Kosta 249 kr, vel verdt hver krone. Størrelse som litt mindre enn et A4-ark.

Skrevet

Jeg har et jeg fikk av mamma som jeg er veldig fornøyd med. Det heter min egen minnebok. Boka er gul og lilla og har hvit sløyfe som man knytter for å holde den sammen. Den har veldig mye man kan skrive i den og plass til bilder. Tror den koster mellom 200-300.

dette inneholder den bl.a.:

- mors og fars tanker før jeg kom til verden

- alt omkring dagen jeg ble født

- hånd/fotavtrykk

- gaver jg fikk

- mors dagbok fra sykehuset

- slektstre

- første gang jeg....

- leker jeg likte

- hva ting kostet da jeg ble født

- moten da jeg ble født

- om barnedåpen

- vaksinasjoner

- vekt

- tannkart

- matvaner

- første reise

- første hårklipp

- første jul

- første bursdag

- gullkorn

osv osv

Skrevet

forresten siden du kaller deg sandnesmamma går jeg ut fra du er fra sandnes. Det er jeg og. Har sett de selger dette albumet "min egen minnebok" på olsen og co

Skrevet

Den desidert beste babyboka er "babykrøniken"!!

Hilsen en som har gjort MYE research ;-))

Skrevet

søk på babykrøniken. Bestilte nettopp. babykrøniken har bra hjemmeside, men jeg bestilte på bokkilden, for de leverer fraktfritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...