lærer Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Nå er jenta vår 3 1/2 mnd, og hun gråter fortsatt. Hun spenner hele kroppen i en bue, og selv når hun ikke gråter er kroppen stiv. Orker snart ikke mer nå... Er oppgitt og lei.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei..noen barn kan dessverre ha kolikk til de er over 6 mnd. har en her også som enda har litt antydning til kolikk. men han er myyyye bedre enn det han var. har du prøvd og gi henne noe mot kolikken?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jenta vår hadde kolikk til hun var 3,5 mnd, men da var det plutselig over. Vi prøvde kiropraktor da hun var 2 mnd og det funket noe. Hvis du har prøvd ting mot kolikken og det ikke har virket ville jeg anbefale deg å ta kontakt med helsestasjon eller lege. Det kan jo være noe som trenger å undersøkes nærmere? Jeg tenkte på det i hvertfall men så ble hun bra.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Sønnen til en venninne av meg hadde kolikk til han var 7 mnd. Det holdt på å slite dem helt ut.. Nå har de fått nr to, og han har også kolikk. Men denne gangen får de kiropraktor timer og spesialmelk på resept..husker ikke hva den heter, men kanskje du kan spørre på hs?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Les litt om KISS.. en jeg kjenner trodde lenge at gutten hennes hadde kolikk, men da det ikke gav seg etter 3mnd,søkte hun andre utveier. Det viste seg at gutten hennes hadde denne diagnosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå