Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har en merkelig følelse om at dette er din måned.... er ikke så vanvittig flink til å se og føle da, men vil bare at du oppdaterer meg på testresultatet! når har du ikm? håper det klaffer for deg snuppa :-) klæm
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Nickie. Så du har en merkelig følelse av at jeg er gravid denne mnd? Er visst flere som trur det. Jeg selv trur ikke jeg er gravid. Jeg har IKM i dag. Har ingen symptomer og ingen tegn til at mensen er på vei. Testa negativt med vnalig CB om fredag. Så jeg har ikke den store trua akkurat. Mensen lurer meg nok. Men jeg er jo litt spent. Lyst å teste med den digitale nå. Men er jo ikke morgenurin nå. Men har ikke drukket eller tisset på 2 timer nå eller litt mer. Klem
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg testa på ettermiddagen, to dager etter IKM, og hadde da nettopp vært på do på jobb... Fikk utslag likevel, litt svakere strek, men STREK ja )) Kom igjen da;) Hvis den skulle vise seg å være negativ, kanskje TR får fart på seg, så du kommer i rute og får igang neste pp Og hvis ikke... ))
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Men jeg er jo ikke 2 dager over...Men det står jo på pakningsvedlegget at man kan teste når som helst på døgnet når man har IKM dagen. Bare så skuffende da om det står: Ikke gravid i displayet. Da mister jeg håpet helt. Ja og kanskje da kommer mensen med en gang. Hehe. Eller ha sex i kveld også får det skikkelig fart på seg. *Ler* Jeg klarer ikke å vente.....Drukket litt kaffe og vann i dag tidlig. Men ikke tisset eller drukket noe nå på snart 3 timer. Så tør jeg???
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er nå fremdeles litt i tvil om de der digital-testene kanskje krever mer hcg enn de andre...Mest siden jeg leste d på pernille-siden antar jeg... Klart du tør, jeg turte jo, opptil flere ganger *ler* Hadde vel 4-5 neg tester før den endelig ble positiv... STØNN...
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Hihi. Ja jeg er jo ikke noe bedre selv. Kunne vel klart ha testa flere ganger på samme dag jeg om de ikke var så dyre.
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Nå har jeg tissa oppi i en kopp. Urinen er veldig lys og det betyr vel at den er veldig vanna ut nå????
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 *ler* Ja ikke sant, var økonomien som stoppet meg til slutt *ler* Men nå skal jeg være stille litt, så du får fred til å finne ut av dette. *oppmuntringsklem*
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Sååååååååååå spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor oppmuntringsklem herfra også..!!!!!!!!!!!!
*sm & lille* Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Hva skjer da, juhujenta ? Nå har du "samlet" en stund ! Blir jo spennte her vi sitter å følger med. Hehe. Krysser fingrene og håpe på det beste for deg !! Klemmer fra
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #11 Skrevet 29. oktober 2006 Ikke noe å være spent over lenger. Fikk opp: Ikke gravid i displayet. Så sånn gikk det. Urinen var veldig lys så den var vel mye vannet ut. Så nå kan jo mensen bare komme. Ikke antydning til den heller.
*sm & lille* Skrevet 29. oktober 2006 #12 Skrevet 29. oktober 2006 Uff, synes det er så mye mer brutalt med den digitale jeg. Nesten så jeg har lyst til å slenge den "veggimellom" for hver gang det kommer opp "inte/ikke gravid". Og for meg som har testomani så har ikke dette skjedd få ganger heller ! Du får bare trøste deg med at vi er flere i samme sitasjon og som alle andre her er vårt største ønske å få en invitasjon over til 1. trimester. Får bare krysse fingrene at vi alle kan være gjester der sammen ! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå