Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg klarer ikke bestemme meg for et. Har Marcus og Elias fra før...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Åh, så fine navn! Jeg vil rangere de slik: 1) Lilly - nydelig! 2) Selma 3) Luna 4) Ella (blir kanskje litt likt Elias) 5) Lea (også litt likt Elias i ordlyden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Lea! Definitivt! Luna betyr jo måne på spansk...synes det blr litt teit...Mange restauranter og sånn som heter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fine navn ja.... Min rangering: 1. Luna 2. Lea 3. Selma 4. Ella 5. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Søte navn:) 1. Selma 2. Luna 3. Lilly 4. Ella 5. Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg synes Luna var det som tiltalte meg... Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #7 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dytter litt her....vil så gjerne ha flere meninger:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 30. oktober 2006 #8 Del Skrevet 30. oktober 2006 Eg synes Luna og lilly e finast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 30. oktober 2006 #9 Del Skrevet 30. oktober 2006 JEg synes Selma er finest - helt klart.. Videre: Lea (kanskje litt "vanlig" nå om dagen) Lilly Luna Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 30. oktober 2006 #10 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg synes Luna og Selma er finest. Synes begge to er nydelige, vanskelig å velge ut ett av de, så det blir delt førsteplass! Lea er så vanlig, Ella liker jeg ikke noe særlig, og Lilly forbinder jeg med en aggressiv kanin som min bestevenninne hadde da vi var små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #11 Del Skrevet 30. oktober 2006 Selma passer best. Lilly er ikke pent i det hele tatt, Lea blir for kort, og Luna er en helt annen kategori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 30. oktober 2006 #12 Del Skrevet 30. oktober 2006 Lilly eller Ella helt klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #13 Del Skrevet 31. oktober 2006 Luna eller Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 31. oktober 2006 #14 Del Skrevet 31. oktober 2006 Selma er ikke pent. Ella er ok, men blir veldig likt Elias. Lea er ikke pent og blir veldig likt Elias. Luna - nei, tenker bare lunatic - (gærning). Lilly, tja litt gammelmodig, men pent. Det beste forslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #15 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huff da......og jeg som skulle til å skrive at jeg heller mest til Selma, med Luna på andreplass.......... Takk for kommentarer iallefall:0). Det er morsomt å se hva andre mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 31. oktober 2006 #16 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hehe..dette som er dilemmaet med å høre andres meninger;p Men jeg synes Selma var det fineste forslaget igjen, så smaken er som baken - og du bør gå for det du SELV føler passer best! Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. oktober 2006 #17 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg liker best Selma og Ella, men Ella ble for likt Elias. Selma passet supert til brødrenes navn. Lea er også for likt Elias etter min mening, Luna og Lilly er jeg ikke så glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #18 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med Stella? Det blir liksom nesten en blanding av dine forslag (bortsett fra t'en da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. november 2006 #19 Del Skrevet 1. november 2006 1. lea 2. ella 3. lilly 4. selma 5. luna ( forbinder dette litt med et hundenavn fordi en jeg kjenner hadde en hund som het det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #20 Del Skrevet 2. november 2006 Marcus, Elias og Leah! Synes jeg var fint! Marcus, Elias og Adina er også fint... Vi har ei lita jente som heter Adina! Er så glad i det navnet! Og det er også bibelsk, hvis du ville holde deg til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #21 Del Skrevet 2. november 2006 Lilly Kjempe flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå