Gå til innhold

vondt i puppen=|

Anbefalte innlegg

Skrevet

en stund siden jeg har vært her inne da..men jeg har så forferdeli vondt i puppen...og d kommer sånn gusj ut av brystvorten når jeg klemmer...

vet dere om d kan komme av graviditet, eller kan d komme bare av kulde??

har ikm rundt den 4 november...

hadde forsinka mens september..skulle ha den den 26...men kom den 2 eller 3 oktober...syklusen min går i hytt å kanin..

har ikke noen tegn på graviditet ellers... er bare veldig sur å griner veldig veldig lett.

er i min 7 pp...hadde aldri trodd d skulle gå sååå lang tid..begynner å bli veldig oppgitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ?

Skrevet

Kulde lager vel ikke væske i puppene???

Har du bare vondt i den ene eller?

Hmmm...

Jeg har også vondt i dem, vondt å dusje...

Skrevet

Hei paa du,

Vi to faar holde litt sammen, jeg har det nemlig akkurat som deg, og saa har jeg IKM rundt den 4.nov ogsaa...

Foerst fikk jeg vondt i hoeyre bryst (den jeg ammet mest med forrige gang (har et barn) saa ble det oemt i begge, saa fikk jeg ogsaa litt melk i begge da jeg klemte og naa synes jeg de smulmer seg til begge to litt. Har ogsaa litt skimtende blodaarer paa begge to (visstnok et klart tegn) og saa er jeg som deg, har vaert litt lettroert osv siste tiden... Hm, var morsomt aa lese innlegget ditt.

Jeg tar ingen gleder paa forhaand men det hadde vaert superb om noe virkelig hender, vi er i foerste pp, eller det vil si JEG er, hehe. Mannen min tenker nok mest at vi har "aapnet opp for om noe skjer naa og framover, saa er det greit". Jeg er mer proever, tenker jeg, og det tror jeg han synes er fint. =o)

Har du barn fra foer?

Skrevet

hm takk for svar=)

...jeg fikk først ganske vondt i den ene...og d er bare den jeg klarer å klemme væske ut av...men d er ikke sånn sprut liksm..men d er tydlig gusjete væske...den andre er bare litt øm når jeg klemmer men ingenting væske..

hm..

har ingen barn fra før av..

Skrevet

Det kan ikke være betennelse av noe slag da....?

Skrevet

jo d var betennelse jeg tenkte på,... men hva kommer det av da? kan det komme av kulde? er en søring som nylig har flytta t nord norge å har ikke helt vendt mg til kulden:P

Skrevet

Betennelse kan komme av kulde ja. Bruk "tykke" bh-er ;-) Jeg er plaget med eksem, og på vintertid (spesielt på de ekstra kalde dagene) har jeg det også slik (selv om det ikke er betennelse hos meg, bare ekstremt såre (!!) brystvorter).

Skrevet

okej...

kjedeli at d ikke var et gravidsymptom da..men men

ska bjunne å bruke "tykke" bher;)

takk=)

Skrevet

Hvilken farge er det på væsken som kommer ut? Er ingen ekspert, men vil tro at dersom det er betennelse så vil væsken være annerledes enn dersom det er svak melkeproduksjon... Kan selv klemme ut tyntflytende væske fra begge brystene. Den er blank og melkehvit. Det er ikke betennelse.

Skrevet

"Finnmarksbaby?" som ogsaa kan klemme ut melk, bare nyskjerring for aa kunne tolke mine egne greier her...

1. Har du ammet foer?

2. Er du gravid ellerede?

3. Tror du muligens at du er gravid?

Bare spent jeg, som svarer bekreftende paa 1. og 3. for min del.

Skrevet

den er tyntflytende og gul hvit grønn...??

Skrevet

Babygulz: Gul- og grønnfarge på væske er ofte et tegn på betennelse... Jeg ville kontakta lege imorgen for å få det sjekka.

Femina:

1. Har aldri vært gravid før, og dermed ikke ammet

2. Ikke gravid som jeg vet om ;-) IKM 6. nov.

3. Aner ikke om jeg er gravid, men håper selvsagt! :-)

Den melkeaktige væskingen fra brystene begynte høsten 2001, så har hatt det ganske lenge. Samme periode som det starta fikk jeg påvist pco da jeg kontakta lege fordi mensen forsvant da jeg slutta på p-piller. Hadde da graviditetssymptomer som ømme bryster og kvalme. Alle gravitester var negative. Også hos legen. Mulig jeg hadde en tidlig SA...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...