Gå til innhold

Noen som selger Emmaljunga brukt, eller vet hvor det er salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal selge Emmaljunga duo combi 2006 modell brukt? Eller er det noen som vet hvor jeg kan finne denne vognen på salg? Bor i Bergen, hvor selger de denne vognen i Bergen?

Mange spørsmål dette, men har så lyst på denne vognen. Har god tid enda heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.emmaljunga.no vil du finne oversikt over forhandlere av vognene (nye).

For brukte vogner så anbefaler jeg å følge med på finn.no der det støtt og stadig legges brukte vogner ut for salg. Søk gjerne på emmaljunga der så vil du se at du finner noen :)

Skrevet

Det hender at barneutstyrsbutikker selger brukte vogner også, men vet ikke hvordan dette er i Bergen. Du kan jo sette inn en annonse et sted om at du ønsker å kjøpe en slik vogn. Jeg råder deg også til å kikke på finn.no eller zett.no, de har også en kjøp/salg/auksjon side her på dib. Selvom du ikke finner noen i Bergen så går det fint an å evt. få den tilsendt med posten.

Skrevet

Takk for hjelp. Burde vel nevnt at jeg følger med på finn.no, men synes 5500 er litt stiv pris for en brukt vogn. Har sittet en grense på 5000 kr. Har og søkt på emmaljunga sine forhandler sider, men de gav ikke noen god informasjon igrunnen.

Men jeg skal følge med videre på annonser o.l.

Skrevet

Bare hyggelig :) Driver å leter etter vogn selv, men vil ha en jeg kan sette bilsetet på. Er jo bare å prute på de vognene da, det er jo helt normalt at de har litt å gå på. Dessuten hvis du bor et stykke unna, så kan det hende at selger betaler frakta feks. og da havner du jo kanskje på 5000 kr uansett. Bare et tips :) Det værste du får til svar er jo bare et nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...