Gå til innhold

vokser magen deres nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om magen deres vokser jeg er litt over 29 uker.men jeg synes magen står bom stille.er det noen som føler det samme eller har det på samme måten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hele tiden slitt litt med at jeg har følt at jeg har hatt så liten mage, og fått flere kommentarer på det og. Nå er jeg 38+2, og det er først i de siste par ukene at jeg føler magen har blitt litt mer "normal gravid".

Så om du er lik meg så vokser nok magen sakte, men sikkert.

Kanskje vi bare skal være glade for at vi ikke er så store, det gjør jo egentlig mange ting mye lettere!

Skrevet

ja det er sant men en blir litt skremt au.jeg tror kansje han ikke vokser som han skal.huff det er mye å bekymre seg over gitt.

Skrevet

Ja ikke sant, alltid noe å bekymre seg for..Letteste sak i verden er å finne noe å gruble over..

Tenkte på det med at du kanskje var bekymret for at han ikke skulle vokse skikkelig, men glemte å skrive at det med SF målet er jo en god indikasjon på at alt er som det skal. Følger man en fin kurve der så skulle det meste være i orden.

Så altså, hvordan magen ser ut sier en ikke så mye. En jeg jobber sammen med fortalte at hun kunne trave rundt i de vanlige dongribuksene sine fram til to uker før fødsel!

Skrevet

har alltid fått høre at jeg har liten mage, har hatt det også da.. men nå så harden plutselig vokst masse de siste to ukene... 17 dager til termin nå... men den er fremdeles ikke kjempe stor da, ligger litt under kurven... men den har hvertfall vokst masse..... så det kan skje når som helst.

Skrevet

Jeg er 30+0 i dag, har også ganske liten mage. Men jeg vet at babyen har det fint i magen og vokser som han skal. Så sånn sett bekymrer jeg meg ikke så veldig. Men føler meg tung likevel - magen er i veien når jeg skal bøye meg, reise meg osv. Den vokser nok sakte men sikkert, ja. Og så slipper jeg problemet med at ingen av klærne mine passer meg (selv om jeg er på vei til å vokse ut av min andre mammabukse...). ;)

Skrevet

jeg er 31 uker i morra og jeg føler jeg er kjempe liten jeg også.. skal til jordmor i morra, så får jo se da om kurven går etter det normale. Det tror jeg nok, er nok normalt. Ikke alle som legger mye på seg eller får særlig mage, livmora er jo annerledes fra person til person.. tror ikke du skal bekymre deg..

jeg har bare lagt på meg 3 kg jeg..

Skrevet

Jeg får også kommentarer på min "lille" mage. Er 31+4. Så lenge SF målene er normale er det ingen grunn til bekymring:) Vi får heller være glade for å slippe å bære så tungt! Kanskje den eksploderer nå de siste ukene..??

Skrevet

godt vi er flere da jenter:)

Skrevet

Her har magen vokst jevnt og trutt hele tiden, fikk mage ganske tidelig.

Er nå 39+4 og de siste ukene har symfysemålet stoppet opp, magen har sunket og da er visst dette vanlig.

Skrevet

Jeg er 28+0 (kom nettopp inn hit;o) og jeg føler magen min først vokser ORDENTLIG nå jeg... Plutselig er den på vei til å bli stoor! Hehe. Selv om jeg hører av andre at den er liten til at jeg bare har 3 mnd igjen. Så mange vi var her med "små" mager da! Jeg er førstegangs, har vel litt å si det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...