Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har veldig småe i utgangspunktet(brystvorter å) .. de er ikke blitt noe større ,litt mørkere farge på brystvortene ,men ikke noe særlig!! er bare 16.uker da ,men... har dette noe å si for amming?! når vokser de da?!
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 størrelsen på puppene har ikke noe å si på ammingen.. puppene kommer nok til slutt,melken kommer jo ikke før etter du har født så det går nok fint... jeg er i 18 uke nå å kjennner at de blir hardere å større nå...
Jente19*31.01.07* Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 mine bryster vokste med engang, enda jeg har store bryster fra før. men størrelsen på brystene har ikke noe å si for ammingen, melken er der uansett om du er en a eller en d.. så det skal du ikke bekymre deg for..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Beklager å måtte si det, men ikke alle får større bryster... Noen merker det knapt, mens andre blir rene Pamela Anderson.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 mine har ikke begynt og vokse enda.. er 20+1..
Tommage♀♂ Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Mine vokste aldri noe særlig... Ikke før melken kom 2-3 dager etter fødsel, da var de så store og sprengte at jeg fikk strekkmerker rundt brystvortene=( Men når melken stabiliserte seg ble de mer normale igjen. Nå har jeg nettopp sluttet å amme, men merker ikke at puppene er mindre. Men er jo i uke 19 da, kanskje derfor? Tror ikke de blir særlig større hverfall. Men jeg ammet i over 10 mnd, fullammet til hun var 5.5 mnd. Og jeg har SMÅ pupper!
mamma til to:) Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 beklager å måtte si det, men puppene kommer de 3 første graviditets mnd. rundt 200 gram pr pupp
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er 26+4 og mine har vokst. brukte B-cup før jeg ble gravid, så har nå kjøpt noen C-cupèr men dem begynner å "dette ut" Strekkmerker har jeg fått på dem også...blæh
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 TUSEN TAKK for alle svar.. var ikke akkurat det at jeg ville ha giga pupper ,men;)... flitt rart at str ikke teller når det kommer til amming ,men det er vell bra det da?!... Håper de vokser litt iallfall!!!! Takk igjenn
ceso Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 hehe... gjett om jeg kjenner meg igjen!!! har alltid hatt det jeg kaller skinnfeller med rosiner på og puppene mine vokste en hel (!!) størrelse under svangerskapet, men da min første datter kom ut skøt puppene mine ut oxo!! ikke med en gang, men etter etpar uker så ta det heeeeelt med ro. puppene dine blir amme-pupper og nurket får alltids noe å sutte på fra fødselen din av det sørger kroppen din for!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Mine vokser alltid veldig tidlig og må gå opp flere bh-str... men det er nok ikke alle som vokser, så det kan jo hende dine forholder seg like "små"... Men du kan jo trøste deg med at de som vokser masse blir som regel slapp og mindre enn de var i utganspunktet, enn de som ikke vokser så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå