Gå til innhold

Synes dere magen er blitt større?


Gjest

Anbefalte innlegg

Synes så mange her inne sammenligner med både 5, 6 og 7 mnd og lurer på om jeg er helt unormal her. Er 3 gangs og i uke 9 og magen er helt klart litt større, spesielt om kvelden er jeg ofte skikkelig oppblåst. Har 3-4 bukser jeg pleier å bruke og en er rett og slett for trang blitt, dvs at den går på, men så vidt og jeg klarer ikke å sitte med den på. De andre er litt store fra før så de passer enda, også sittende, men det kan bli vondt/ømt å ha knappen igjen da, så jeg åner den når jeg kan. Da jeg skulle på jentekveld på fredag orket jeg ikke tanken på å sitte hele kveleden med stram bukse/knapp, så da tok jeg på mammabukse *rødme*, og det var sååååå behagelig, hehe... Likevel så synes jeg ikke magen ser så stor ut egentlig, jeg kan se bitte litt forskjell, men den er ikke en gang i nærheten av slik jeg så ut i 5 mnd ++ med de to andre i hvertfall, tror ikke noen kan se noe på meg, kanskje jeg ser litt rundere ut. Vekten har forsåvidt ikke gått opp noe. Hvordan står det til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Alva!

 

Svarte akkurat på et annet innlegg du hadde..........

Jeg har lagt på meg 1 kg ca......... men må faktisk bruke mamma bukse nå jeg også............. mye mer behagelig det!

 

Synes magen har blitt veldig stor jeg..............

 

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn gravid stor og synlig eller bare litt større enn vanlig? Har bare brukt mammabukse den ene kvelden, siden buksene mine var/er litt romslig fra før så passer de fint enda selv om de kniper litt når jeg sitter av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alva! :0)

Jeg er også i uke 9 (8+5). Jeg føler meg også oppblåst. Får på meg noen av de gamle dongeribuksene. Men en jeg prøvde her om dagen har jeg lagt vekk. Den var ubehagelig å ha på. Når jeg ser meg i speilet så synes jeg magen er større enn før, men jeg vet ikke om det er synsbedrag. Brystene er ihvertfall ømme og større enn vanlig, det er ingen innbilning ihvertfall. heldigvis har ikke vekta økt, den vil jeg ikke skal øke mer enn nødvendig. For det tar laaaang tid å bli vanlig igjen. Skal prøve å unngå chips og brus denne gangen. Det finnes jo så mye godt vann. Akkurat nå er jeg veldig glad i salt lakris. har du dilla på noe? her går det på Läkerol og Toffo. he he..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke sånn veldig, mer at jeg når jeg får lyst på noe så mååååå jeg ha, har en syk trang til å spise maten som ikke går over til jeg har fått den. Hvilke mat det er varierer derimot. Soft-is, sjokolade, pinnekjøtt (skal ha i kveld!) osv, veldig mye søte ting. Hadde dilla på lakris med guttene, men ikke denne gangen, så langt i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått skikkelig mage. Har litt mage fra før av, har alltid bare lagt på meg der så jeg ser ofte litt gravid ut til vanlig også. Men nå er det skikkelig ille, klarer ikke holde den inn og den er skikkelig stor. Hjelp sier jeg bare, og det skjedde så veldig plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glidelåsen på mine bukser begynner å sprette opp når jeg setter meg ned.. det begynte den med litt før jeg fant ut jeg var gravid også:o så jeg må avgårde og kjøpe noen behagelige bukser i morra... orker ikke bare gå i joggebukser på jobb å slikt heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla!

Jeg er også 3.gangs, men i 8.uke. Har fått enorme pupper allerede, og magen begynte å leve sitt eget liv for lenge siden. Buksene passer snart ikke mer! Ikke lenge til jeg må begynne med mammabukser *sukk*. Godt å høre at det er fler enn meg som har det slik;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Jeg er i uke 12 og har gitt opp vanlige bukser for lenge siden. Her går det bare i mammabukser og magen står ut som en hard ball. Uff, blir nesten redd av å tenke på alle ukene som er igjen... Men det stopper vel opp etterhvert. Ble forresten fort stor med nr. 1 også.

Godt at vi er flere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få mage nå allede i uke 7! Sist gang kom den i uke 8 eller 9. Den er ganske oppblåst, og det er ømt når jeg trykker på den. Flere bukser har blitt stramme eg ekle i livet. Det var litt tidlig, ja.

 

Har kanskje gått opp en kilo, men nå har jeg akkurat slutta og slanke meg, og tenker ikke så mye slanking lengre. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

 

Jeg er kun større om kvelden og det er jo fordi jeg er så sinnsykt opblåst og har spist my eiløpet av dagen...

Men jeg tar bilder hver fredag omtrent på samme tid og jeg ser at jeg blir større og større for hver uke!! Har laget en egen mappe med bilder av magen min he he!

Er større nå enn da jeg gikk med lillegutt sist men kan fortsatt bruke vanlige bukser og om kvelden går jeg med joggebukser som er stretchy i livet eller kan ha undermagen liksom...

Igår så jeg ut som jeg gjorde da jeg var ca 4 mnd på vei sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåstheten er gått over og jeg er helt normal igjen. Jeg er i min syvende uke. Tipper jeg ikke får merkbar mage før om ganske lenge for min mor gjorde ikke det. Jeg er høyere enn henne og har mer å fordele det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 9 og magen min er blitt betraktlig større....kommer iallfall ikke inn i mine 38 bukser lenger hehe...men jeg tror all snopet jeg har¨hevet i meg i det siste har mye med det å gjøre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innmari oppblåst for tiden. Magen står innmari ut når jeg står, men det er sikkert fordi jeg har litt slappe magemuskler. (Har ikke trent noe særlig de siste 2årene:(....Men jeg synes det er litt hovent rett over skambenet. At det er litt ubehagelig å trykke der liksom. Er 7+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...