Gå til innhold

Vesterålinger!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig ingen gravide i Vesterålen?? jeg synes det fødes barn hele tida bortpå sykhuset her jeg.... vel vel jeg kan jo prøve en gang ordentlig da.

Nå har det seg slik at barna skal til besteforeldre og mannen på kurs, og siden jeg jobber i Sortland hadde det vært så hyggelig å møte noen gravide der, og fra andre steder... bor selv på Stokmarknes...

kanskje onsdag eller torsdag etter arbeidstid ???

Jeg tenkte enkelt, som feks pizza eller no sånt....

kunne det være fristende så skriv en liten hilsen

så kanskje vi kan møtes!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også lagt merke til at vi er få fra denne regionen. Hadde vært artig om vi hadde fått til et treff på Sortland en gang, det er jo spennende å møte nye folk! Du skal vel føde på Stokmarknes da? Jeg regner med at det blir Harstad. Har termin foreløpig 4. eller 5. mai, enn du?

Skrevet

Jeg er også fra vesterålen, jobber på Sortland og bor like ved. Kunne tenke meg å være med på et treff, men vet ikke i skrivende stund når jeg har mulighet. Artig at her er flere i "nabolaget"!

Skrevet

Så bra at det var noen fra området her!!

Jeg vet ikke om jeg skal føde på stokmarknes,

for svigers bor i Narvik, og det kan hende at jeg

ender opp der når jeg skal føde, men det vet

jeg ikke før det skjer. Har forresten termin 30.

mars.

Jeg kan gjerne møte opp i Sortland men da helst

litt utpå kvelden, kl 19 eller no sånt. kan dere

torsdag for eksempel? hvis ikke så kan vi ta det

en uke frem kanskje?

Åpen for forslag..

Setter dette inn på Bim-treff når vi avtaler noe

H

Skrevet

hei

vesteråling her bor på stokmarknes termin 27 april.

Skrevet

Jeg er også fra Sortland, men har bodd i Tromsø de siste 7 årene... Har pratet med flere fra Vesterålen her tidligere, så de finns:) Legg inn en tråd på skravlesiden også, da får du sikkert flere treff! Skulle gjerne vært med og møtt dere, men det blir vanskelig for meg som bor så langt unna. Er dere gamle? Er så nysgjerrig på om jeg vet hvem dere fra Sortland er...:)

Skrevet

Jeg er som du/dere sikkert skjønner ut fra nicket mitt 80-modell, fylte 26 år i mai, og dette er vårt første barn:)

Skrevet

Er bare så gøy å se at det er andre vesterålinger her inne! er selv fra melbu, men bor i bergen!

lykke til med å få til treff da!!

Skrevet

er ikke fra vesterålen,men bare et steinkast unna.bor i lofoten. er 21 og venter nr 2..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...