Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Skal snart reise boert fra babyen min på ti mnd. Har hele tiden tenkt at det er jo bare tre netter, og at det kommer til ågå helt fint, men nå begynner jeg å grue meg skikkelig. Babyen skal være hos mormoren sin, og trives jo kjempegodt der, men kjenner det godt i magen når jeg tenker på det. Noen andre som har vært borte så lenge, hvordan gikk det? Har vært der på overnatting flere ganger, men da er de jo kun en natt.
lærer Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Kan ikke svare deg på hvordan det kan gå, men vil bare si at jeg skal gjøre det samme når jenta mi er ca.10 mnd
#gurimalla# Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Har ingen erfaringer,men ville bare si at jeg håper du kan fortelle hvordan det gikk??? Det går sikkert fint,men skjønner at du er spent. Jeg har en jente på samme alder,og vi har enda ikke hatt barnevakt over natten. Er blitt litt hønemor med alderen... Og det blir jo værre jo lengre man venter. Synes det er vanskelig å komme over den kneika å sette bort jenta til andre. Så derfor... Fortell hvordan det gikk da??? Det går helt sikkert supert. Og kos dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå