Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 først vil jeg bare si tusen takk for alle positive tilbake meldinger på innlegget jeg sendte ang. ultralyd angsten min..hehhe...hjalp veldig mye å høre at det ikke bare er meg...skal gjøre så godt jeg kan å glede meg masse til torsdag men så lurer jeg på en ting..jeg mener jeg kjenner liv inni magen... men min mor mener det er for tidlig å kjenne noe enda..men jeg er så sikker på at det er min lille som gir livstegn fra seg... har også en venninne som mener jeg innbiller meg det...at det er for tidlig enda...fordi hun ikke kunne kjenne noe da hun var 18 uker på vei.. "sparkene" arter seg som bitte små mini spark.ikke en bevegelse eller noe slikt men liksom som om noen inni der prikker borti deg å sier her er jeg..hehehhe...veldi rart...
Ny bebis i magen! Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 heisann. Jeg er 18+1 på vei nå og vil si at jeg har kjent spark i godt over en uke. Babyen romstrerer veldig og kjenner smådulting gjennom perioder i løpet av dagen, hver eneste dag. Jeg brukte noen dager på å skjønne at det måtte være bebisen som begynte å sparke fra seg, for som du sier, så trodde jeg det var for tidlig. Men nå er jeg kjempesikker. Var på UL også i forrige uke og da var h*n super aktiv, og jeg kjente liksom slik som den beveget seg. Blir vel enda kraftigere etterhvert da. Gleder meg til mannen min får kjenne sparkene utvendig på magen min også.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 ja er det med å dele det med den du elsker også...litt stusselig for han når jeg er så gla for å kjenne liv å han kjenner ikke noe liksom..syns så synd på han da....hehheh
Ny bebis i magen! Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Syns litt synd på han jeg også. Jeg ligger på sofaen og og småfniser og leker med kreket i magen. Og da kommer mannen min snikende til å vil kjenne han også, men så blir han så skuffa fordi han ikke kjenner noe.. Han får vel bare vente litt til
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg begynte å kjenne noe i uke 16, men var ikke sikker før i slutten av uken for da kjente jeg sparkene veldig høyt oppe (nesten ved navlen). Dette er mitt første barn, og da er det visst ikke vanlig å føle det før tidligst uke 16, men flergangsfødende kan visst noen ganger kjenne liv allerede i uke 13
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Jeg er også førstegangs. Var veldig ivrig til å kjenne "fiskehalen" som alle snakket om. Jeg begynnte å kjenne den når jeg var 16+noe.. Siden det har det bare økt, men mannen min kjennte det ikke på utsiden før i ca uke 18.. Nå kjenner han det, hvis hun sparker hardt :) Er 19+2 idag..
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tror det er godt mulig at det er spark du kjenner nå, jeg kjente det tidlig selv jeg, rundt uke 16, 17 tror jeg det var. Så, gratulerer! Og gled deg, det kommer bare mer og mer framover. Jeg er i uke 22 nå, og her om dagen så jeg små dult utenpå magen en kveld jeg hadde lagt meg, kjempe gøy =) Og tenk etterhvet når vi kan begynne å kjenne hvilke kroppsdeler småen rører på, det blir gøy!
mayaya Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Det var nok det, ja :-) Her romstrerte han fælt i går morges, 19 + 0, og dæljet til så pappan fikk kjenne godt. Kunne se at det rørte på seg! Ooohh, en alien ;-) Før det har jeg bare kjent han noen få ganger selv også.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 hehe så kjekt? kunne pappaen kjenne det utpå også altså??? ååå det gleder jeg meg til..
mayaya Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Ja, jeg tror det er en fotballspiller der inne, han holdt jaffal på som en i går! Ingen problem med hverken å se det eller kjenne det utenpå! Men det var første gangen da.
Longoria83 Skrevet 29. oktober 2006 #11 Skrevet 29. oktober 2006 Å kjenne spark i uke 18 er vel ikke så tidlig? Ei venninne av meg kjente spark i uke 15, og legen var enig i at det faktisk var spark fra babyen! Gleder meg til jeg også kjenner spark og liv fra babyen. Er bare 14 uker på vei enda da
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #12 Skrevet 29. oktober 2006 nei når jeg leser det dere har skrevet her så skjønner jeg at det ikke var så tidlig alikevel...alle rundt meg sa det var tidlig,så jeg antok det.. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå