Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Føler det bare er en uke siden jeg testet posititv og var i begynnelsen på uke 4, og nå er jeg alt i uke 9! Under 4 uker igjen til nyheten skal bli offentelig, det skal bli deilig, er slitsomt å skulle skjule det, men tror både den ene og andre i nærheten her vi bor har misstanke da, hehe... Er faktisk begynt å legge meg litt ut selv om vekten er stabil, en bukse passer ikke lenger og om kvelden er magen så oppblåst at knappen må opp uansett ;-) Kvalmen er også så vidt begynt å lente (jippi). Hvordan står det til med dere andre da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6873522-s%C3%A5-fort-tiden-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 8+3 på vei............

Kvalmen min er litt bedre den også......... men er litt kvalm hele tiden.............

Ang. bukser - jeg har faktisk mått kjøpt meg en mamma bukse jeg,

en tøff olabukse på H& M.

Og nå til uka får jeg kjøpe meg en til.

Skal på UL til onsdag og det gleder jeg meg til.

Da kommer jeg til å fortelle nyheten til min sønn på 8 år.

Regner med at alt går bra denne gangen (mistet i Juli - 11+4 på vei)

Håper å høre mer fra deg Alva!

Kos fra

Masse lykke til! Det går jo som oftest bra da og det blir sikkert kjempekoslig å se den lille :-) Vi lurte på om vi skulle si noe etter UL på torsdag til guttene (2 og 4 år), men besluttet oss for å vente til UL i uke 12. Er ikke klar for å gjøre nyheten helt offentlig enda, og det vil den bli om 4 åringen får vite noe.

Når det gjelder bukser, så har jeg to mammabukser, men ingen i dongeri, så det skal jeg kjøpe i uke 12 om alt så bra ut da på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...