Gå til innhold

Så FRUSTRERT! Masse EL slim, men ingen positiv test hele uka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ER så FRUSTERT!

Nesten hele uka som har gått har jeg hatt masse EL slim, og jeg har testet med digital EL test fra syklusdag 11, men til nå ingen positiv test. Er nå på dag 16....

Det burde blitt positiv test for lenge siden!! Med min 28 dagers syklus..

Hvorfor kan ikke dette egget slippes!! Vrææææl!

Og neste pp må vi hoppe over da jeg er bortreist.... Neste mulighet for oss er i desember... med eggløsning på julaften... Hvis bare denna kroppen kunne FUNKE SOM DEN SKAL!!

Hello IVF i januar - here we come...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå. Ja det skjønner jeg er frustrerende. Men du har i hvertfall EL slim. Det finner aldri jeg. Kanskje du får en litt forsinka EL. Eller at den ikke slår ut for deg, men at du har EL alikevel nå. Nei, jeg vet ikke altså. Jeg har aldri brukt EL tester. Går for bare mye sex jeg og håper at det gjør susen.

Masse lykke til. Ønsker at det klaffer for deg.

Klem

Skrevet

Hei Flippa :)

Har du slim enda? Hvis du har det, så kan det hende det bare drøyer. For man har som regel EL siste dag med slim, eller dagen etter. Men det visste du sikkert. Tenkte bare jeg skulle nevne det for sikkerhets skyld.

Forresten, tenk så kort tid det er igjen til januar! Selv om det beste hadde vært å fått det til selv denne mnd da..

Skrevet

Hei Lydia, der er du jo!

Ja, jeg sjekket i natt (før jeg la meg selvfølgelig he, he) og da var det enda mye... Det er bare å håpe at det enda kan gå.

Det er faktisk bare - hmm- 64 dager til det er januar... Det går an det :) Og med masse hyggelig jul imellom..

Hvordan går det med deg i nettopp juleværet i Bodø?

Skrevet

Sukk, den snøen kom så mye tidligere enn jeg hadde planlagt. Også er det jo så kaldt. Tror ikke jeg er skapt for å leve i nord-norge jeg.

Men sånn utenom det, så får jeg forhåpentligvis ikke mensen i neste uke, og kan glede meg over en nydelig liten spire i magen i vinterkulda!

Du da?

Skrevet

hei. jeg hadde el slim i over en uke, hadde til og med slim 2 dager etter el. tok ikke el tester, pleier å kjenne når jeg har el, så den kan enda komme. jeg har lest noe på pernille.info at man kan få slim, men ikke el, det var slik jeg trodde det var med meg, men el kom på dag 16. ikke gi opp håpet. lykke til

Skrevet

Ja, jeg veit at EL slim absolutt ikke er en garanti for å faktisk få eggløsning, og jeg er redd for at det er det som skjer denne måneden. Jeg har en meget stabil syklus på 28 dager (noe må man jo få være heldig med...). så EL burde vært nå.. Men man kan vel aldri si aldri.. Takk for støtten :)

Skrevet

Enig, altfor tidlig med snø... Får håpe den forsvinner tidligere til våren da... Særlig.. ;)

Da har du IKM en uke før meg du da Lydia. jeg er en uke 45'er. Håper noen av oss klarer å befolke lille Bodø da.. Jeg skal inn til sjekk av cysten min i slutten av november, og hvis den fremdeles e der blir det sannsynligvis operasjon på meg i desember for å få den fjernet. Glade jul...

St. Olavs vil sannsynligvis kreve at den er borte før IVF. Gynekologen min skulle gi tilbakemelding på størrelse til dem tror jeg, før de vurderte inngrep.

Så - ting skjer. Ikke HEELT de tingene vi skulle ønske, men i det minste positive ting på ferden. Jeg har ingen tro for at cysten er borte, den er på "liten plommestørrelse" så da hadde jeg nok merket det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...